شمانیوز
شما نیوز

گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر شد + جزئیات

در شرایطی که تلویزیون برای ماه رمضان به غیر از «زیرخاکی» محصولی با احتمال جذب مخاطب بالا ندارد از صبح امروز اخباری درباره جلوگیری از پخش این سریال به خاطر حضور گوهر خیراندیش در این مجموعه منتشر شده است.

گوهر خیراندیش ممنوع‌التصویر شد + جزئیات

به گزارش شمانیوز: در شرایطی که تلویزیون برای ماه رمضان به غیر از «زیرخاکی» محصولی با احتمال جذب مخاطب بالا ندارد از صبح امروز اخباری درباره جلوگیری از پخش این سریال به خاطر حضور گوهر خیراندیش در این مجموعه منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: توقیف احتمالی «زیرخاکی» ربطی به محتوا و ممیزی ندارد و شاید با کوتاه شدن برخی سکانس‌های مرتبط با حضور خانم بازیگر مشکل حل نشود. هنوز رسماً جایگزینی برای این سریال و نرسیدن آن به پخش شبکه 1 نرسیده است و مسئولین مربوطه هم اعلام سکوت کرده‌اند.

 

 

خبرداغ : 

شیلا خداداد | شیلاخداد ناخواسته کشف حجاب کرد + سند

 

اما ظاهراً برمی‌گردد به رفتار حاشیه‌ساز گوهر خیراندیش بازیگر این سریال که چندی پیش به مراسم خارج از عرف ازدواج دخترش در خارج از کشور رفته بود. تا این لحظه مشخص نیست «زیرخاکی» رنگ آنتن رمضانی را می‌بیند یا خیر؟ در صورت قطعی شدن تغییر کنداکتور رمضانی شبکه یک و با حذف سریال تبلیغ‌شده، آن هم تنها دو شب مانده به آغاز پخش، قطعاً می‌توان جدی‌ترین حاشیه تلویزیون در سال جدید را به نام «زیر خاکی» ثبت کرد.

 

 

گوهر خیراندیش زاده ۱ شهریور ۱۳۳۳ است.گوهر خیراندیش زاده شیراز است.گوهر خیراندیش بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است.گوهر خیراندیش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.گوهر خیراندیش در سال ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است.

 

گوهر خیراندیش از بازیگران به نام سینمای ایران است . گوهر خیراندیش در چند ماه گذشته حواشی زیادی به همراه داشته است . عکس های گوهر خیراندیش در مراسم عروسی دخترش در امریکا و عکسی عجیب از گوهر خیراندیش در بغل مهران مدیری نیز حسابی جنجال ساز شده بود . 

 

اما حالا عکسی بی حجاب از گوهر خیراندیش در فضای مجازی منتشر شده است که حسابی خبر ساز شده است . 

عکس جنجالی را در ادامه می بینید... 

 

گوهر خیر اندیش

 

تصاویر جنجالی گوهر خیراندیش و عروسی دخترش با حضور ابی در حالی منتشر شد که این عروسی در کشور آمریکا، محل سکونت دخترش برگزار شد.

 

گوهر خیر اندیش

 

 

آناهیتا اسماعیل خانی یکی از دختران گوهر خیراندیش که در امریکا زندگی می کند به تازگی ازدواج کرده است و تصاویر جنجالی گوهر خیراندیش و عروسی دخترش با حضور ابی در فضای مجازی منتشر شد.

 

گوهر خیر اندیش

 

گوهر خیراندیش بازیگر پیشکسوت و توانمند سینمای ایران که همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می‌باشد. او ۳فرزند دارد. چند روز پیش او برای شرکت در مراسم ازدواج دخترش آناهیتا به آمریکا رفته بود. در ادامه تصاویر عروسی دختر گوهر خیراندیش را مشاهده می‌کنید.

 

گوهر خیر اندیش

 

 

آناهیتا دختر گوهر خیراندیش که در آمریکا زندگی میکند در ماه فوریه ۲۰۲۰ و ۱۲ بهمن ۹۸ طی مراسمی در آمریکا ازدواج کرد.

 

گوهر خیر اندیش

 

 

گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است. همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

بیوگرافی دختر گوهر خیر اندیش  

 

goharkheirandish-photokade-com-7-1

 

آناهیتا دختر گوهر خیراندیش که در آمریکا زندگی میکند در ماه فوریه ۲۰۲۰ و ۱۲ بهمن ۹۸ طی مراسمی در آمریکا ازدواج کرد.

گوهر خیر اندیش بازیگر و مدرس سینما و تئاتر است.همچنین وی در رادیو نیز گویندگی کرده است.

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ماه سال ۱۳۳۳ در شیراز است

سال ۱۳۴۹ با مرحوم اسماعیلخانی آشنا گردید که منجر به ازدواج شان شد و سالها در سینما و تئاتر در کنار هم بودند و او سه فرزند دارد یک پسر و دو دختر.دختران گوهر خیراندیش, آزاده و آناهیتا نام دارند. آزاده اسماعیل خانی در ایران حضور داشته به عنوان بازیگر تئاتر و تلویزیون فعالیت می کند اما آناهیتا اسماعیل خانی در آمریکا زندگی می کند.

 

Image result for گوهر خیر اندیش"

 

 

سال ۱۳۵۷ بعد از انقلاب در دانشگاه تهران قبول شد و با همسر و فرزندانش به تهران آمد و از آن موقع در تهران زندگی کردند. باید بگویم من و همسرم در شیراز تئاتر کار میکردیم و پس از آمدن به تهران، هنگام درس خواندن به کار تئاترم ادامه دادم چون کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بودم و پس از آمدن به تهران کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران شدم.

تحصیلات: گوهر خیراندش دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر از دانشکده هنر های زیبایی می باشد.

جمشید اسماعیل خانی همسر گوهر خیراندیش می باشد که در سال ۱۳۸۱ فوت شد. جمشید اسماعیل خانی بازیگر تاتر و سینما بود.

دختر گوهر خیراندیش تجربه بازیگری را نیز در کنار مادرش در سریال معمای شاه را داشته است.

 

 

Image result for گوهر خیر اندیش"

 

آزاده اسماعیل خانی فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل خانی و گوهر خیراندیش از تجربه بازیگری در کنار مادرش سخن گفت.

فرزند زنده یاد جمشید اسماعیل‌خانی درباره بازی در سریال «معمای شاه» گفت: من در این سریال نقش آفاق دختر دکتر وزیری را بازی می‌کنم. آفاق علاوه بر اینکه به عنوان دختر خانواده سرگرم کارهای خانه و تحصیل است، اما همیشه نگران پدر و مادر و رفتارهای آن‌ها است.

 

 

Image result for گوهر خیر اندیش"

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    اره مفیدبود