شمانیوز
شما نیوز

مهرشاد سهیلی، شنبه میهمان سیمای خانواده، از شبکه یک خواهد بود

نوجوانترین فعال فرهنگی کشور ، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) و دبیر دومین پویش ملی قرائت زیارت عاشورا، برای نخستین بار قرار است به صورت آنتن زنده شنبه به شبکه یک سیما دعوت شود.

مهرشاد سهیلی، شنبه میهمان سیمای خانواده، از شبکه یک خواهد بود

به گزارش خبرنگار شمانیوز : نوجوانترین فعال فرهنگی کشور ، فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی(عج) و دبیر دومین پویش ملی قرائت زیارت عاشورا، برای نخستین بار قرار است به صورت آنتن زنده شنبه به شبکه یک سیما دعوت شود.

این درحالی است که مهرشاد سهیلی برای شرکت در برنامه زنده شبکه یک باید به تهران برود و اکنون جهت کمک به مناطق محروم در ایلام به سر می‌برد.

مهرشاد سهیلی کمک به محرومان و حمایت و تحسین مراجع معظم تقلید از این نوجوان و کتاب ستاره‌ی از غرب ازجمله فعالیت‌ها و آثار این نوجوان فرهیخته‌ای کشوری هستند، که در کارنامه خود دارد.

«مهرشاد سهیلی» تا کلاس هشتم تحصیل کرد و هم اکنون پایه اول حوزه علمیه است، وی از سن 11 سالگی، فعالیت‌های فرهنگی و دینی خود را  از شهر مرزی موسیان، دیار یادمان های دوران هشت سال دفاع مقدس و شرهانی آغاز کرده  و تا کنون نیز با پشتکاری ستودنی با راه اندازی موسسه مهدی موعود(عج) ادامه داده است.

تشکیل کلاس های قرآنی، برپایی مجالس دینی، دیدار با مراجع عظام و علما و انجام امور خیریه و فرهنگی از دیگر فعالیت های این نوجوان دهلرانی است که توانسته نقش مهمی در راستای جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های فرهنگی و دینی ایفا کرده و هم اکنون نیز موسسه مهدی موعود(عج) دارای 70 نفر عضو افتخاری در سراسر استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied