شمانیوز
شما نیوز

حمله تند کیهان به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: ما نداریم که به نیازمندان کمک‌های آنچنانی کنیم!

حمله تند کیهان به الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی

به گزارش شمانیوز و به نقل از روزنامه کیهان: در شرایطی که بسیاری از مردم حتی با درآمد پایین به میدان کمک مومنانه آمده‌اند تا به افرادی که در اثر شیوع کرونا آسیب‌ دیده‌اند کمک برسانند، خیلی از سلبریتی‌ها و بازیگران سینما که معمولا در مقابل پیش پا افتاده‌ترین مسائل اظهارنظر می‌کنند، این‌بار سکوت کرده‌اند! این در حالی است که هر روز در اخبار می‌خوانیم که بازیگران و ورزشکاران مشهور در دیگر کشورها کمک‌های قابل توجهی به بیماران یا آسیب‌دیدگان کرونایی اعطا می‌کنند.

در این میان یک بازیگر که خودش و همسرش از بازیگران پر کار تلویزیون در سال‌های اخیر بوده‌اند، مدعی شد که دلیل اینکه بازیگران ایرانی در کمک‌رسانی به نیازمندان مشارکت نمی‌کنند این است که درآمد آنچنانی ندارند! در حالی که این افراد علی‌رغم دریافت‌های میلیاردی حتی مالیات هم پرداخت نمی‌کنند.

وی در یک برنامه اینترنتی در واکنش به انتقاداتی که نسبت به کم‌کاری بازیگران و چهره‌های مشهور ایرانی برای اقدام مثبت در شرایط انتشار ویروس کرونا وارد می‌شود، گفت: این را مردم واقعاً لازم است بدانند که هنرمندان کشورهای دیگر میلیون دلاری دستمزد می‌گیرند. اما ما نداریم که کمک‌های آنچنانی بکنیم. کاری که ما می‌کنیم این است که سعی می‌کنیم مردم را دعوت کنیم تا مشارکت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied