شمانیوز
شما نیوز

نسیم باقریان | بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس 3 + تصاویر

نسیم باقریان بازیگر نقش الناز مافی در سریال بچه مهندس است که در ادامه با او آشنا میشوید.

نسیم باقریان | بیوگرافی نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس 3 + تصاویر

نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس متولد 23 مرداد 1370 در تهران ، است . نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس فارغ التحصیل لیسانس رشته مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه علمی کاربردی تهران می باشد که در اولین تجربه خود وارد قاب تلویزیون شد نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس در یک خانواده چهار نفره تهرانی بزرگ شده و دو برادر دارد ، نسیم باقریان بازیگر سریال بچه مهندس قبل از ورود به عرصه بازیگری شغل آزاد داشت بدون هیچ تجربه قبلی اولین بار سال 1399 وقتی 29 ساله بود با سریال بچه مهندس 3 کنار چهره هایی چون فرهاد قائمیان و کامران تفتی وارد قاب تلویزیون شد.

 

2

بازیگر نقش الناز مافی که در تیم رقیب جواد جوادی حضور دارد و رابطه خوبی با او ندارد همان نسیم باقریان است که در اولین تجربه جدی بازیگری در این سریال ایفای نقش کرد.

نسیم باقریان و کامران تفتی

نسیم باقریان بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و بازی در سریال بچه مهندس اولین تجربه جدی بازیگری او است که در این سریال در نقش دختر مغرور هم دانشگاهی جواد که تلاش میکند نشان دهد هیچکس بهتر از او نیست و در گروه کاوش با دو همکلاسی دیگرش تلاش میکند تا جواد جوادی و تیمش را شکست دهد.

نسیم باقریان و فرهاد قائمیان

الناز مافی دختر مغرور و پر ادعای دانشگاه امیرکبیر است که براساس اعتقادات خودش به اطرافیان توهین میکند و معتقد است که همه چیز را بهتر از دیگران میداند و نسیم باقریان به خوبی از عهده ایفای این نقش برآمده است.

;v_kh

11 - Copy

نسیم باقریان دو برادر دارد که یکی بزرگتر و یکی کوچکتر از او است و تصاویری از آنها را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

3

6

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied