شمانیوز
شما نیوز

یاسین ترکی خواننده سرشناس موسیقی پاپ کرونا گرفت

یاسین ترکی خواننده سرشناس موسیقی پاپ به کرونا مبتلا شد

یاسین ترکی خواننده سرشناس موسیقی پاپ کرونا گرفت

یاسین ترکی هم به کرونا مبتلا شد. یاسین ترکی آهنگساز و ترانه‌سرا جوان موسیقی پاپ پس از اعلام جواب آزمایش «کووید – ۱۹» تحت درمان قرار گرفته است. یاسین ترکی این روزها در قرنطینه قرار دارد و جزئیات دقیقی از میزان پیشرفت این ویروس در بدن او وجود ندارد اما او درمان دارویی را هم دنبال می‌کند. متأسفانه طی روزهای گذشته چند نفر دیگر از اهالی موسیقی و خصوصاً چهره‌های پاپ هم به کرونا مبتلا شده بودند. این در حالی است که هنوز برخی از مردم این باور غلط را دارند که ابتلا به کرونا فقط مختص افراد مسن است.

رضا بهرام، آصف آریا و سهراب پاکزاد سه هنرمند موسیقی پاپ هستند که طی دو هفته اخیر خبر ابتلای آنها به کرونا منتشر شد و این روزها در قرنطینه یا تحت درمان دارویی قرار دارند.

 

دانلود گلچین آهنگ های جدید یاسین ترکی 98 و 2019

یاسین ترکی خواننده ، نوازنده ،آهگساز و تنظیم کننده‌ی چندین ترک در آلبوم‌های مختلف و تیتراژهای تلویزیونی می باشد

او از ۷ سالگی نوازندگی پیانو را شروع کرده است ، و در هنرستان موسیقی خوانده است ولی تحصیلات دانشگاهی مرتبط با موسیقی ندارد و آهنگسازی و تنظیم کنندگی را در کلاس های آزاد یاد گرفته است .

پس از آنکه آهنگ سازی و تنظیم را فرا گرفت ، خیلی زود توانست به یکی از آهنگسازان و تنظیم کنندگان موفق تبدیل شود ، او شعر اکثر کارهای خود را نیز می نویسد .

یاسین ترکی به عنوان تنظیم کننده و آهنگساز با خواننگان معروفی چون آرش و مسیح ، مهدی جهانی ، شهاب مظفری ، امیر عباس گلاب ، علی یاسینی، مهدی مدرس و آصف آریا همکاری کرده است .

دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی بین منو تو - متن اهنگ بین من و تو ...

معروف ترین آهنگ های یاسین ترکی

خوبتم دیدم

خیلی جالبه

به من عادت کن

توافقی

بیا عوض کن

خالی بود دستم

بریز به هم

منبع : موسیقی ما

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied