شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از فلامک جنیدی در کنار دوقلوهایش + عکس

فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی اش در کارهای مهران مدیری شناخته شد.

عکس دیده نشده از فلامک جنیدی در کنار دوقلوهایش + عکس
فلامک جنیدی بازیگر محبوب ایرانی همسر آیدین پوری نویسنده سرشناس است. ؛ فلامک جنیدی صاحب دو فرزند به نام های حنا و میلان است که عکس آنها را  مشاهده می کنید. فلامک جنیدی متولد سال 1351 ، دو خواهر و یک برادر دارد فلامک جنیدی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش آفرینی اش در کارهای مهران مدیری شناخته شد، 

honar_com_110057727_3299710390121398_2709956468006981276_n

جنیدی فارغ التحصیل رشتهٔ نمایشنامه نویسی است. همسر آیدین پوری نخستین کار تلویزیونی خود را در سال 1377 با حضور در جنگ خنده به کارگردانی مهران مدیری تجربه کرد و فعالیت او اکثراً در تلویزیون بوده و تنها 6 فیلم سینمایی در کارنامه بازیگری خود دارد، که معروف ترین آنها ورود آقایان ممنوع و داماد خوش قدم می باشد.

در میان کارهای هنری فلامک باید به کتاب های او نگاه ویژه ای داشت ؛ نخستین کتابش با عنوان «جایی به نام تاماساکو» توسط نشر چشمه در سال 90 به چاپ رسید و همان سال کاندید بهترین کتاب سال جایزهٔ گلشیری شد ، دومین کتاب خانم بازیگر را نیز با عنوان «چرک» که یک رمان است، نشر چشمه در سال 1395 منتشر کرده است.

فلامک-جنیدی (1)

 

ازدواج فلامک جنیدی با آیدین پوری نویسنده

فلامک جنیدی همسر آیدین پوری نویسنده سرشناس است که در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کنند ، علت مهاجرت بازیگر شب های برره جنیدی به دلیل مقیم بودن همسرش و کار و حرفه وی در خارج از کشور به کشور انگلستان مهاجرت کرد و در شهر اسکاتلند زندگی می کند.

فلامک-جنیدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • F1

    بازیگر بی حاشیه و دوست داشتنی.😍