شمانیوز
شما نیوز

عکس دیده نشده از سارا و نیکای پایتخت در کنار داور عصر جدید + عکس

عکس دیده نشده و جالب از آریا عظیمی نژاد، داور معروف برنامه تلویزیونی عصر جدید را در کنار سارا و نیکا دوقلوهای پایتختی را در ادامه مشاهده کنید.

عکس دیده نشده از سارا و نیکای پایتخت در کنار داور عصر جدید + عکس

عکس دیده نشده و جالب از آریا عظیمی نژاد ، داور عصر جدید برنامه تلویزیونی عصر جدید را در کنار سارا و نیکا دوقلوهای پایتختی را در ادامه مشاهده کنید. آریا عظیمی نژاد متولد 5 اردیبهشت ماه 1352 می باشد آریا عظیمی نژاد در تهران به دنیا آمده و کارشناسی موسیقی خوانده آریا عظیمی نژاد آهنگساز و نوازنده معروف ایرانیست . از آثار مهم او در این سالها میتوان سریالهای پایتخت ،  فیلم عشق ، میم مثل مادر و شاهزاده روم را نام برد

 

N13MgFc6AU2w

 

مشهور ترین کارهای آریا عظیمی نژاد

از مشهور ترین کارهای او می توانیم: آهنگسازی مجموعه پایتخت و فیلم سینمایی میم مثل مادر را نام ببریم.

در کارنامه کاری عظیمی نژاد،آهنگسازی برای شش تئاتر،30 سریال تلویزیونی و بیش از 20 فیلم سینمایی و چندین فیلم کوتاه دیده می شود. از جمله معروف ترین سریال هایی کـه موزیک آن نیز اقبال عمومی بسیاری یافت، سریال پایتخت بـه کارگردانی سیروس مقدم بودکه عظیمی نژاد توانست با بهره گیری از موسیقی فولکلور شمال و بعد ها در قسمت دوم فولکور جنوب کار او را در دید مخاطبان بسیار ارزشمند کرد.

 

خانواده هنری آریا عظیمی نژاد

 آریا عظیمی نژاد فرزند جمشید عظیمی نژاد در خانواده هنری به دنیا آمد پدرش سال ها فعالیت خود را در زمینه نوجوانان و کودکان ادامه داده و محبوبیت وی با برنامه خانه عروسک ها که در سالهای ابتدایی انقلاب از تلویزیون پخش میشد به چشم آمد.

 

خانواده و شروع سه تار

 همانطور که پیش از این اشاره شد آریا در خانواده ای هنر ای متولد شده است وی نوازندگی سه تار را به کمک پدرش آغاز کرد و در ادامه در 16 سالگی که به سال 1366 برمیگردد در کلاسهای اساتیدی همچون محمود تاجبخش و جلال ذوالفنون حضور پیدا کرد تا مهارت خود را بالا ببرد.

 

5e1ab9bd51444

 

از آریا عظیمی نژاد داور مسابقه عصر جدید بیشتر بدانید

 جالب است بدانید استعداد موسیقیایی آریا عظیمی نژاد توسط پدرش کشف شد و در عرصه موزیک بسیار توانمند و موفق است. موفقیت هایی که آریا عظیمی نژاد کسب کرده است تنها به داخل کشور محدود نمی شود چرا که او در سال 83 و در جشنواره موسیقی بریتانیا مقام دوم را کسب کرد .

موفقیت او در بریتانیا با رشته فولکلور بین المللی با تکنوازی سه تار درخشید و این اتفاق منجر به آشنایی وی با پیانو نواز و آهنگساز معروف بریتانیایی جاسلین پوک شد و ادامه این آشنایی به همکاری شان در چند پروژه نیز ختم شد و توانست موفق به ساخت چندین قطعه برای فیلم های خارجی شود.

مهم ترین دلیل موفقیت و درخشش آریا عظیمی نژاد زبان ساده و گویا و فاخری میباشد که وی در موسیقی هایش به کار میبرد آریا شخص بسیار ساکت و صبوری در زندگی شخصی خود است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بنیام شجاعی

    ایشالا هر جا که هستین موفق باشین

  • مریم

    سلام من عاشق سارا و نیکا هستم دورشون بگردم ⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

  • شکیب

    بازیگر بهتری از سارا و نیکا نمیشناسم من عاشقشونم

  • امیرسیری

    سارا ونیکاعالی هستند

  • ستایش

    سارا ونیکا خیلی باحال هستند😇😇😇