شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال دختر گمشده

سریال دختر گمشده عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد کاوری است که در سال 97 از شبکه سه سیما پخش شد و در زمان پخش نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود.

ساعت و زمان پخش سریال دختر گمشده

سریال دختر گمشده  عنوان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی احمد کاوری است که در سال 97 از  شبکه سه  سیما پخش شد و در زمان پخش نیز با استقبال خوب مخاطبان همراه بود. حال بار دیگر این شبکه بازپخش آن را در کنداکتور پخش خود قرار داده است و اولین قسمت سریال دختر گمشده را روز  شنبه 4 مرداد ماه به روی آنتن می برد و علاقه مندان به سریال های پلیسی نیز در ساعات تعیین شده  می توانند به تماشای آن بپردازند.

دختر گمشده از روز شنبه 4 مرداد ماه، جایگزین سریال آخر خط در شبکه سه می شود. مجموعه تلویزیونی دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری تولید شده است و از شبکه سه سیما پخش گردید.

دختر گمشده مجموعه‌ای مهیج و پلیسی است که داستان گم شدن یک دختر نوجوان را روایت می‌کند. هیچ سرنخی از سرنوشت دختر و این ‌که چه بلایی بر سر او آمده نیست و در این راستا، پلیس وارد قصه می‌شود تا با همکاری یک مددکار اجتماعی، ردی از او بیابد…

کوروش تهامی، هدایت هاشمی، هومن حاجی‌عبداللهی، کامبیز دارابی، کرامت رودساز، ماه‌چهره خلیلی، شهرزاد کمال‌زاده و  آوا کاوری  از بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

مجموعه تلویزیونی « دختر گمشده » هر شب ساعت 20:45  از  شبکه سه  سیما پخش می‌شود و تکرار سریال هم در ساعات 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر  روز بعد می باشد.

 

منبع : پیک نت 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied