شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی تینا آخوند تبار از سینما تا رینگ بوکس + عکس

پونه اسم اصلی تینا آخوندتبار بازیگر زن سینما و تلویزیون است. در این بخش از بیوگرافی بازیگران زندگینامه کامل و عکسهای “تینا آخوندتبار” را مشاهده می فرمائید.

بیوگرافی تینا آخوند تبار از سینما تا رینگ بوکس + عکس

تینا آخوندتبار زاده ۵ خرداد ۱۳۶۶ است. تینا آخوندتبار در تهران متولد شد. تینا آخوندتبار هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. تینا آخوندتبار اصالتا مازندرانی اهل روستای سراسب از توابع توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران می باشد.تینا آخوندتبار مدرک کارشناسی خود را در رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب دریافت نمود وی پس از آن یک دوره ۶ ماهه در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان تعلیم دید.

 

عکس زیبا از تینا آخوند تبار

زندگی شخصی

خانواده

تینا آخوند تبار هنرمند 33 ساله کشورمان اصالتا متعلق به خطه شمال کشور است.این هنرمند در خانواده ای ثروتمند که اصالتا به روستای سراسب بخش بلده شهرستان نور استان مازندران برمیگردد متولد شد.

 

نام اصلی

اسم شناسنامه ای و اسمی که خانواده اش او را صدا می زنند، پونه است اما خودش  به دلیل علاقه زیادی که به اسم تینا داشت، از زمان مدرسه این اسم را برای خودش جا انداخت.

 

تحصیلات

تینا فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب است

 

انتشار یک عکس از "تینا آخوندتبار" پس از مدت ها دوری از رسانه + عکس ...

ازدواج

خانوم آخوند تبار تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

 

 

شایعه ازدواج

یکی از مواردی که مدت ها تینا آخوند تبار را سوژه رسانه ها کرده بود عکس لو رفته ی او با حامد کمیلی بود که حتی منجر به شایعه ازدواج این دو نیز شد!

 

آشپزی

 خانوم بازیگر از ۱۳ سالگی آشپزی می‌ کند و گفته خودش قورمه سبزی ، آبگوشت و آش خیلی خوبی هم درست می‌ کند.

 

عکسهای جدید پرتره تینا آخوندتبار | سایت تفریحی و سرگرمی فانصدا

عمل ها زیبایی

 وقتی در برنامه ای با صراحت در مورد جراحی بینی ام صحبت کردم، خیلی ها تعجب کردند عده ای هم استقبال کردن من خودم عمل بوتاکس انجام نداده ام، در آن برنامه گفتم بوتاکس می تواند فرآیند پیری را به تعویق بیندازد و اگر کسی خواهان این موضوع است، چه اشکالی دارد از آن استفاده کند.

 

 مقطعی حس کردم که اگر بینی ام را عمل کنم، زیباتر می شوم و این کار را انجام دادم ابایی هم ندارم که در مورد این کار صحبت کنم.

 

علاقه به ورزش

ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌ کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ ام را تخلیه کنم.

 

 یکی از دوستانم موی‌ تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌ تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ ام رسیدم.

 

 عشق به بوکس

 از وقتی بوکس را شروع کردم، حتی مسافرت‌ های خارجی خودم را براساس زمان ‌بندی مسابقات تنظیم می‌ کنم، که کجا بروم تمرین کنم و یا مسابقه‌ ای را ببینم.

 

به خاطر همین عشق و علاقه، همه زندگی‌ ام را گذاشته‌ ام روی بوکس چون خیلی دوستش دارم و تا آنجا که بتوانم ادامه می‌ دهم.

 

او آنقدر جدی بوکس را ادامه داد که امروز در رقابت های بین المللی شرکت می کند و قرار است برای یک باشگاه در کشور اسپانیا مبارزه کند:"در حال حاضر در خانه تمرین می کنم تا اجازه ندهم استقامت بدنم افت کند."

 

او پیش از این در کشور ترکیه مبارزه کرده است:" 5 بازی برای لیگ حرفه ای ترکیه برای باشگاه بوکس حرفه ای که برای تیم فنرباغچه در مسابقات شرکت کرده بود مبارزه کردم. من برای این باشگاه در جاهای مختلفی مثل اوکراین و ترکیه بازی کردم و در 5 مسابقه برنده شدم."

 

نمایش خوب در رینگ باعث می شود که پیشنهادی اروپایی به دستش برسد:" یک مدیربرنامه فرانسوی کار من را دید و از من خواست که با آن ها تمرین کنم. یک ماه با آن ها تمرین کردم و قرارشد به ایران بیایم کارهایم را انجام بدهم و برای یکسال به اسپانیا بروم که متاسفانه شیوع کرونا فعلا مانع از این سفر شده است. اسپانیا که در وضعیت قرمز است و باشگاه ها هنوز بازنشده اند اما من اینجا درخانه وسایلی مثل کیسه و میت و ... دارم و روز دوبار تمرین می کنم."

 

عکس های اینستاگرام تینا اخوند تبار :: اینستاگرام

تنیس و والیبال

 در مدرسه والیبالیست بودم و حتی کلاس‌ های مدرسه را می‌ پیچاندم و در حیاط با بچه‌ها والیبال بازی می‌ کردم  بعد از اینکه وارد دانشگاه شدم به‌ خاطر حجم سنگین درس‌ها کمی از ورزش غافل شدم اما به محض اینکه شرایط فراهم شد رفتم سراغ تنیس

هر هفته دست‌ کم سه روز به باشگاه می‌ رفتم و به‌ خاطر ورزش‌ های مختلف و بدنسازی، آمادگی جسمانی خوبی داشتم به سرعت در یادگیری تنیس پیشرفت کردم، در حدی که با مربیان مسابقه می‌ دادم.

 

هدف مهم زندگی

 هدف او کمربند قهرمانی در یک تورنمنت معتبر بین المللی است. البته که مثل هر بوکسور دیگری این یک مسیر سخت و پردرد است؛ مسیری که از میان مشت های قدرتمند حریفانی می گذرد که می خواهند توی رینگ او را از پا در بیاورند. ضربات سنگینی که به بدن و صورت برخورد می کند و در نهایت اولین موضوعی را که تحت تاثیر قرار می دهد زیبایی است، یکی از ابزارهای مهم بازیگری:" بله بازیگر به چهره اش وابسته است چون وسیله کارش است. یک روز یکی از دوستانم این سوال را پرسید که نگران نیستم که چهره ام در مسابقات و براثر ضربات زیبایی اش را از دست بدهد و من جوابی به او دادم که هنوز هم به آن معتقدم؛ من تا زمانی از سرمایه ای استفاده کردم که خداوند در اختیارم گذاشته بود و خودم هیچ نقشی در بوجودآوردنش نداشتم ، بله معروف و مشهور و پولدارمی شدم و احترام داشتم. اما برای من اعتماد به نفس مهم است. پول و ثروت و احترام و شهرت شاید خیلی ها فکر کنند که باعث آرامش می شود اما برای من چیزی نبود که خوشحالم کند.آرامش من زمانی وجود دارد که از خودم راضی باشم، چیزی که ساخته ام را دوست داشته باشم و اعتماد به نفس واقعی داشته باشم. بوکس چیزی را به من داد که سینما نداد. موفقیت در بوکس مثل سینما آسانسوری نیست. در بوکس باید تمرین ، پشتکار و تلاش داشته باشید تا موفق شوید و شانس نمی تواند یک شبه شما را به موفقیت برساند."

 

او در این رابطه که بوکسور ها معمولا بینی و فکشان دچار آسیب می شود گفت:" هرچیزی یک بهایی دارد. برای اینکه بتوانید واقعا به موفقیت برسید نباید هیچ وابستگی داشته باشید. وابستگی مانع پیشرفت می شود. من یاد گرفتم به هیچ چیزی حتی چهره ام نباید وابسته باشم. باید عاشق خودت باشی و من این را در بوکس فهمیدم و هر روز لمسش می کنم."

 

شباهت چهره به الناز شاکردوست

 خیلی ها وقتی من را می بینند می گویند شبیه به الناز شاکردوست هستم.

 

 ولی خودم به این شباهت فکر نمی کردم اما عکاسان مختلف به من گفتند که شبیه ایشان هستم اما من می گویم که آدم ها کاراکترهای مختلفی دارند.

 

در تمام دنیا هستند آدم هایی که ته چهره شان شبیه یک کسی باشد و این طبیعی است اما بیشتر شباهت ها ظاهری است و افراد به لحاظ رفتاری با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

 

حضور بازیگران زن در نمایشگاه عکس تهمینه میلانی: شقایق فراهانی ...

تیم مورد علاقه

 دوران نوجوانی پرسپولیسی بودم. پدرم پرسپولیسی دوآتیشه است و همه بازی‌ های این تیم را دنبال می‌ کند او در خانه آن‌ قدر تیم محبوبش را تشویق کرد که ما هم به این تیم علاقه‌ مند شدیم.

 

حالا هم فکر می‌ کنم اصلاً پرسپولیسی به دنیا آمدم.

 

 

 

PSP با رئال

 آن‌ قدر رئال‌ مادرید را دوست دارم که حتی وقتی با PSP بازی می‌ کنم همیشه این تیم را انتخاب می‌ کنم، چون شانسم در برد است.

 

اهل سفر

 من عاشق سفر کردن هستم عاشق آشنا شدن با آداب و رسوم و فرهنگ مردمان مختلف ، عاشق تست کردن غذا ها و خوراکی های جور واجوری که در سفرها آنها رو کشف می کنم.

 

فکر می کنم برای هر بازیگری سفر به منزله یک کلاس آموزشی است، کلاسی با بهترین کیفیت که می توان از نزدیک با آداب، لهجه، نوع پوشش و خیلی نکات ظریف زندگی مردم از نزدیک آشنا شد.

 

سقوط  از اسب

سقوط وی از اسب در هنگام تصویربرداری فیلم بی خوابی اسب ها مدتی وی را در کانون دقت رسانه ها قرار داد.

 

عکس های جدید تینا آخوندتبار در اینستاگرامش · جدید 99 -گهر

وضعیت مالی

خدا را شکر به خاطر زندگی شخصی‌ ام شرایطی دارم که دغدغه مالی نداشته باشم و می‌ توانم خودم کارهایم را انتخاب کنم و کارهایی را انتخاب می‌ کنم که می‌ دانم از پس بازی در آن نقش و کاراکتر برمی‌ آیم.

 

شباهت چهره به الناز شاکردوست

تیتا آخوند از لحاظ چهره کمی شبیه الناز شاکردوست میباشد و همچنین عده ای تینا آخوند تبار را شبیه به یکی از بازیگران بالیوود میدانند.

 

صفحه اینستاگرام

تینا آخوند تبار با آدرس tinaakhoondtabar در اینستاگرام فعالیت می کند وبیش از 600 هزار نفر دنبال کننده دارد.

 

شروع فعالیت

ورود به دنیای بازیگری

 دانشگاه را داشت تمام می‌کرد که از طریق یکی از دوستانش در کلاس‌های بازیگری استاد سمندریان شرکت کرد.

 

اولین تجربه جلوی دوربین

پس از گذراندن یک دوره کوتاه، اولین فیلم سینمایی را در سال 1388 بنام طلاق به سبک ایرونی با آقای حامد کمیلی بازی کرد.

 

آن زمان بازیگری برای او هدف نبود و بیشتر دنبال تجربه‌اندوزی بود.

 

تینا آخوندتبار در خرداد 96 (6 عکس) - عکسیاتو | عکس بازیگران

شهرت

 با فیلم هر چی خدا بخواد در سال 89 به سینما راه یافت و با ایفای نقش در فیلم رسوایی مسعود ده نمکی و فیلم مثل قو در سال 91 به شهرت رسید.

 

فیلم شناسی

هر چه خدا بخواهد(نوید میهن دوست)

طلاق به سبک ایرونی(فرید کلهر)

فیلم رسوایی(مسعود ده نمکی)

خودزنی(احمد کاوری)

فیلم متل قو(مسعود نوابی)

آزاد راه(عباس رافعی)

فیلم باج(بهمن گودرزی)

یارستان

 

سریال

سریال دختران حوا(حسین سهیلی زاده)

سریال گیوتین

سریال دیوار(سیروس مقدم)

مسافر ونیزی (در حال تولید)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied