شمانیوز
شما نیوز

بیوگرافی خواندنی امیریل ارجمند بازیگر محبوب + تصاویر خانوادگی

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال 1353 متولد شد با ما همراه باشید تا بیوگرافی امیریل ارجمند را با هم مطالعه کنیم.

بیوگرافی خواندنی امیریل ارجمند بازیگر محبوب + تصاویر خانوادگی

امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال 1353 متولد شد. داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی1352 با هم ازدواج کردند و در سال 1353 اولین فرزندشان امیریل ارجمند به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال 54 متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال 62 به دنیا آمد. فرشته یغمایی مادر امیریل ارجمند لیسانس تاریخ و فوق لیسانس جامعه شناسی دارد و دبیر آموزش و پرورش بوده است. امیریل ارجمند در خانواده ای هنری متولد شد و داریوش ارجمند چهره شناخته دنیای هنر پدر او و انوشیروان ارجمند هنرمند فقید کشورمان عموی او است. بهار و برزو ارجمند دو بازیگر کشورمان هم دخترعمو و پسرعموی امیریل هستند.

 

امیریل-ارجمند-و-پدرش

داریوش ارجمند و کودکی پسرش امیریل ارجمند

 

اطلاعات کامل : 

امیریل ارجمند 
متولد: 1353
محل تولد: تهران
پدرش: داریوش ارجمند (بازیگر)
عمویش: انوشیروان ارجمند (بازیگر)
پسر عمویش: برزو ارجمند (بازیگر و کارگردان)
دختر عمویش: بهار ارجمند (بازیگر)

 

 

داریوش-ارجمند-و-همسزش
 

داریوش ارجمند و همسرش

 

شرح حال
امیریل ارجمند, پسر ارشد بازیگر ارزشمند کشورمان داریوش ارجمند, در سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. او استعدادهای پدر را به وضوح به ارث برده است و در زمینه های مختلف هنری سر رشته دارد.

او یک برادر به نام "امیر سام" و خواهری به نام "یلدا" دارد. امیریل ارجمند از کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و با توحه به حرفه پدرش در عرصه بازیگری، او نیز به این هنر علاقه مند شد و از سال  1378 رسما با نمایش " دندون طلا " وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم " مسافر ری " بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

وی همچنین چند آلبوم موفق موسیقی همچون " بدون اجازه " و  " همیشه عاشقی " را در کارنامه خود دارد.

امیریل ارجمند دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر است و شاگرد اول فوق لیسانس کنکور سراسری است. وی هم اکنون مشغول فعالیت در زمینه موسیقی است.

 

امیریل-ارجمند-و-همسرش

ماجرای ازدواج و همسر امیریل ارجمند

امیریل ارجمند اسفندماه سال 93 با یاسمینا باهر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان ازدواج کرد. ازدواج این دو هنرمند کشورمان بعد از چند سال آشنایی و رفت و آمد خانوادگی به صورت سنتی و با تایید خانواده ها شکل گرفت.

شرح ماجرای ازدواج این زوج به این گونه بود که داریوش ارجمند استاد یاسمینا باهر در دانشگاه سوره بود و در پی رفت و آمدهای شاگرد و استادی و رابطه دوستانه ای که بین داریوش ارجمند و پدر یاسمینا باهر وجود داشت رفت و آمدهای خانوادگی شکل گرفت و در پی همین رفت و آمدها بود که علاقه ای بین یاسمینا و امیریل به وجود آمد.

این علاقه و رفت و آمدها بعد از 4 سال با اتفاق خوشایندی همراه بود و این زوج اسفندماه سال 93 پای سفره عقد نشستند.

با وجود اختلاف سنی چند ساله یاسمینا باهر و امیریل ارجمند و اختلافات ظاهری و اخلاقی که وجود داشت به خوبی توانستند آرامش را در زندگی سرلوحه خودشان قرار بدهند. یاسمینا باهر متولد 16 اسفندماه سال 68 است.

 

امیریل-ارجمند-و-همسرش (1)


گفتگویی کوتاه با امیریل ارجمند


بزرگ‌ترین حسن داشتن یک پدر معروف و محبوب از نگاه شما چیست؟

من توانستم طرز برخورد با مردم را بهتر و عمیق‌تر درک کنم. پدرم در بین مردم هم مشهور است و هم محبوب و این موضوع باعث شد من قدر محبت مردم را بیشتر بدانم. 

وقتی به مکان‌های عمومی می‌رفتید و مورد استقبال مردم قرار می‌گرفتید، خوشحال می‌شدید یا دوست داشتید زودتر آن محل را ترک کنید؟

اتفاقا دوست داشتم. مثلا من با پدر و برادرم زیاد به تئاتر شهر می‌رفتیم و یادم است در آنجا همیشه جو خوبی به وجود می‌آمد که تا مدت‌ها در ذهن من باقی می‌ماند.

از دوران تحصیلتان برایمان بگویید.آیا معلمان چون پسر داریوش ارجمند بودید به شما ارفاق می‌کردند یا برعکس توقع بیشتری از شما داشتند؟

معمولا به کارهای مدرسه‌مان بیشتر مادرم رسیدگی می‌کردند چون تربیت و حفظ آرامش خانه به عهده ایشان بود. واقعا هیچ معلمی به خاطر پدرم به من هیچ لطفی نکرد و هر نمره‌ای که گرفتم، به علت تلاش و زحمت خودم بود.

 

download

داریوش ارجمند در یک جمله….

یک پدر دوست‌داشتنی و یک بازیگر محبوب که عاشق مردم و کشورش است.

 

فیلم شناسی
امیریل ارجمند در فیلم های زیر به ایفای نقش پرداخته است:
* خودزنی (۱۳۹۰)
*  بدون اجازه (۱۳۸۹)
*  شکارچی شنبه (۱۳۸۸)
*  اخراجیها 2 (۱۳۸۷) 

 

 

 

امیریل-ارجمند (1)

بچه دار شدن امیریل ارجمند و یاسمینا باهر

چهارم دی ماه سال 98 بود که امیریل ارجمند با انتشار پستی خبر از تولد فرزندش داد اما اشاره دیگری به نام و زمان دقیق تولد فرزندشان نشده است.

 

امیریل-ارجمند (2)

 

آغاز فعالیت هنری امیریل ارجمند در موسیقی و بازیگری

امیریل ارجمند به واسطه تولد در یک خانواده هنری از دوران کودکی با بازیگری آشنا بود و اولین بار در سال 78 با نمایش دندون طلا وارد حوزه نمایش شد و اولین فعالیت تصویری وی هم مسافر ری بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به بازیگری پرداخت.

اولین آلبوم موسیقی امیریل ارجمند با عنوان سبزه در سال 81 منتشر شد و دومین آلبوم او با نام ماه پنهان با همکاری دو خواننده دیگر در بازار عرضه شد.

 

امیریل-ارجمند

فیلم شناسی امیریل ارجمند

سینما

قصه عشق پدرم (1391)

خودزنی (1390)

بدون اجازه (1389)

شکارچی شنبه (1383)

اخراجی ها 2 (1387)

جرم (1389)

سریال های تلویزیونی

سایه های بلند گناه (1388)

معمای شاه (1394)

راز و نیاز ( 1390)

تبریز در مه (1389)

بانو (1388)

چهل سرباز (1386)

مجموعه کاور (1398)

سریال مثل همیشه(1384)

 

آهنگسازی فیلم

آهنگسازی فیلم بدون مرز ( 1393)

آهنگسازی فیلم بدون اجازه(1389)

آهنگسازی فیلم جرم (1389 )

آهنگسازی فیلم شهربانو (1398 )

 

نمایش های امیریل ارجمند

گالیله

ساقی

دندون طلا

 

منبع : نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied