شمانیوز
شما نیوز

تبریک تولد عاشقانه یکتا ناصر به همسرش + عکس

یکتا ناصر با انتشار این عکس نوشت: تولدت مبارک منوچهر عزیزم

تبریک تولد عاشقانه یکتا ناصر به همسرش + عکس

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان سریال دل با انتشار این عکس نوشت: تولدت مبارک منوچهر عزیزم  یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ و متولد شده در تهران است. یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. یکتا ناصر در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

 

 

خانواده

یکتا ناصر در خانواده ای کم جمعیت در تهران متولد شده است.خانوم بازیگر یک خواهر بزرگتر از خود به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.پدر این سه فرزند افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرشان خانه دار است.

او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

 

ازدواج

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند.

 

فرزند

این زوج هنری صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

حضور سوفیا در اولین سالگرد ازدواجشان باعث شوخی ها و حرف هایی در فضای مجازی شد که منوچهر هادی نسبت به این ماجرا این گونه واکنش نشان داد.

 

Wr2mUkZddms9

منوچهر هادی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت :

سپاس از لطفتون و کامنتهای زیباتون

بعضیها دچار ابهام شدن که ما چطور در سالگرد ازدواجمون بچه دار شدیم

در دوران تحصیل درسی داشتیم به نام ریاضیات که با داشتن اندکی از این علم میتوان فهمید سالگرد یعنی دوازده ماه و دوران بارداری اگر کامل باشد نه ماه است. ۳ ۹ = ۱۲

در نتیجه داشتن بچه در سالگرد ازدواج امری بدیهی است.

در هر صورت از شما دوستان همیشه دچار ابهام هم ممنونیم

 

Dkc5j3PgInYN

مراقبت از سوفیا

او می گوید:پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied