شمانیوز
شما نیوز

بهنوش بختیاری مهاجرت کرد + عکس

خبری به تازگی مبنی بر مهاجرت بهنوش بختیاری به مصر منتشر شده است که حسابی طرفداران این بازیگر را شوکه و متعجب کرده است، خبری که با شیطنتی همراه بوده است.

بهنوش بختیاری مهاجرت کرد + عکس

خبری به تازگی مبنی بر مهاجرت بهنوش بختیاری به مصر منتشر شده است که حسابی طرفداران این بازیگر را شوکه و متعجب کرده است، خبری که با شیطنتی همراه بوده است. بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.  مهاجرت بهنوش بختیاری به مصر خبری جدید است که درباره این بازیگر منتشر شده است اما واقعیت درباره بهنوش بختیاری چیز دیگری است که در ادامه می بینید:

 

 

شمانیوز صحت این خبر را تایید و یا تکذیب نمی کند.

 

راز عجیبی که بهنوش بختیاری درباره شوهرش فاش کرد + ویدئو جنجالی

 

بهنوش بختیاری یکی از سلبریتی های کشورمان است که زندگی خصوصی اش بارها و بارها با حاشیه سازی روبرو شده است و انتشار تصاویری متعدد و معرفی آنها به عنوان همسر خانم بازیگر یکی از پررنگ ترین حاشیه های چند سال اخیر است.

 
 

خانواده بهنوش بختیاری 

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

منتشر نشدن عکسی از همسر بهنوش بختیاری دلیلی برای کنجکاوی برخی از انسان های جستجوگر شد تا هر از چندگاهی با انتشار عکسی و معرفی او به عنوان همسر بهنوش بختیاری حواشی جدیدی برای خانم بازیگر رقم بزنند.

بهنوش بختیاری که حالا بیشتر از 10 سال از عمر زندگی مشترکش میگذرد به بهانه های مختلف بارها و بارها اعلام کرده است که هیچ عکسی از همسرش در اینترنت وجود ندارد و تنها دلیل این امر بی علاقه بودن همسرش به انتشار عکس است اما باز هم ماجرای انتشار عکس های منتسب به همسر ایشان داستانی ادامه دار است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • مبینا حسنلو

    نظرم خوبه بازم از این بیام ها بگذارید