شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال کوبار از شبکه آی فیلم

سریال کوبار عنوان مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در زمستان سال ۱۳۹۶ خورشیدی از شبکه دو سیما پخش شد.

ساعت و زمان پخش سریال کوبار از شبکه آی فیلم

سریال کوبار عنوان مجموعه درام تلویزیونی اجتماعی و داستانی به کارگردانی فریدون حسن پور است که در زمستان سال ۱۳۹۶ خورشیدی از شبکه دو سیما پخش شد. «کوبار» به معنای باران کوهی است. سریال کوبار پیش از این با عنوان سریال «مَرد» معرفی شده بود. در این مجموعه تلویزیونی بازیگران مهمی مانند پژمان بازغی، مهران غفوریان، مهران رجبی، پیام دهکردی و سیروس گرجستانی حضور دارند. فیلمبرداری سریال در شهرهای لاهیجان ٫ رشت ، تهران و ارتفاعات دیلمان، سیاهکل، صورت گرفته‌است.داستان سریال کوبار در مورد معلمی جوان با بازی ارمیا قاسمی است که برای آموزش دادن به روستا می‌رود و در این روستا با عشق و علاقه فراوان به کودکان راه و رسم زندگی را آموزش می‌دهد که در این مسیر دشوار با اختلافات مختلفی روبرو می‌شود.این معلم مجبور است که ۱ سال در یک دبیرستان دورافتاده در منطقه ای کوهستانی زندگی کند. اما او در ادامه سریال کوبار با یک پزشک دوست می‌شود که در آن منطقه به تنهایی زندگی می‌کند.

 

ساعت و زمان پخش : 

سریال کوبار از روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور هر شب ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم فارسی پخش  می شود. تکرار سریال «کوبار» در ساعت‌های ۲ و ۱۰ روز بعد می باشد.

 

منبع : آی فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied