شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال دختر گمشده از شبکه تماشا

شبکه تماشا سریال دختر گمشده را در لیست پخش خود قرار داده است، سریالی که در زمان پخش نیز توانست مخاطبان را با خود همراه کند و سریال موفقی بود. در ادامه ساعت دقیق پخش و تکرار سریال دختر گمشده را می خوانید.

ساعت و زمان پخش سریال دختر گمشده از شبکه تماشا

شبکه تماشا سریال دختر گمشده را در لیست پخش خود قرار داده است، سریالی که در زمان پخش نیز توانست مخاطبان را با خود همراه کند و سریال موفقی بود. در ادامه ساعت دقیق پخش و تکرار سریال دختر گمشده را می خوانید.مینی سریال دختر گمشده از روز دوشنبه 21 مهرماه جایگزین آنام در لیست پخش شبکه تماشا می شود. سریال دختر گمشده به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید کمانی و محمد معماریان تولید شده است.

داستان مجموعه «دختر گمشده» پیرامون دختری است که در خلال قصه گم می‌شود و پلیس به دنبال او است. پلیس گمانه‌های زیادی از جمله قتل، دزدیدن و … درباره این دختر نوجوان می‌زند و پرونده او در اختیار سروان اداره آگاهی و همچنین مددکار مشاوره نیروی انتظامی قرار می‌گیرد و …

کوروش تهامی، هدایت هاشمی، هومن حاج عبداللهی،  شهرزاد کمال زاده  و زنده یاد  ماه چهره خلیلی   بازیگران سریال دختر گمشده  را تشکیل میدهند.

سریال  دختر گمشده  هر شب ساعت 20 از  شبکه تماشا  پخش و در ساعات  02:00، 8 صبح و 14 روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

 

منبع:شبکه تماشا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied