شمانیوز
شما نیوز

ساعت و زمان پخش سریال نون خ + ساعت تکرار

با توجه به اخبار منتشرشده مبنی ‌بر تولید فصل جدید مجموعه «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰، پیش‌بینی می‌شود فصل جدید «نون. خ» برای شب‌های رمضان سال آینده روانه آنتن شبکه یک شود.

ساعت و زمان پخش سریال نون خ + ساعت تکرار

تاریخ پخش  سریال نون خ ۳  و جزئیات ساخت فصل سوم «نون خ» را در این بخش به اطلاع شما میرسانیم. با ما همراه باشید.  تهیه‌کننده  سریال نون خ  در خبری اعلام کرد که فصل سوم سریال «نون خ» ساخته می‌شود و با توجه به استقبال مردم از سری دوم این سریال از ساخت فصل سوم آن خبر داد. مهدی فرجی اظهار داشت: سفارش سری سوم داده شده و پیشنهاد این است که فصل سوم در تکمیل دو فصل اکران شده، تهیه شود.

وی گفت: فصل سوم «نون.خ» در حال نگارش است و قصه تا حدودی در ادامه فصل دوم است و تنها مدت زمانی از ماجراهای فصل دوم می‌گذرد وی در پایان درباره دیگر جزیٔیات فصل سوم زمان کلید خوردن آن بیان کرد: فیلمنامه فصل سوم این مجموعه ۱۵ تا ۱۷ قسمت خواهد بود. هنوز زود است درباره زمان کلید خوردن چیزی بگوییم ولی احتمالا در همین تابستان کلید بزنیم.

 

زمان پخش فصل سوم نون خ

در فصل سوم این سریال علاوه بر بازی بازیگران بومی استان کردستان و کرمانشاه در سری جدید از ظرفیت بازیگران دیگر نیز با توجه به تعریف کاراکترهای جدید بهره گرفته میشود.

وی گفت در سری سوم این سریال، از بازیگران بومی، معرفی زیبایی‌های منطقه، کارگردانی خوب سعید آقاخانی، روایت زیبای قصه و طنز مناسب استفاده میشود.

وی با اذعان به اینکه مردمان خون‌گرم، دوست‌داشتنی و مهمان‌نواز منطقه در تهیه سریال بسیار کمک‌رسان بوده‌اند، اظهار کرد: امید است نتیجه ساخت از سریال، خستگی را از تن متولیان به در کرده و رضایت همگان را جلب کرده باشد.

لازم به ذکگر است که سریال نون خ و سریال نون خ ۲ پخش شده و اکنون فصل سوم این سیریال قرار است تولید شود

 

زمان تصویربرداری سریال نون خ ۳

فرجی با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا مناطق بکر و دیدنی غرب کشور را معرفی کرد، افزود: هر چند پیشنهادات زیادی نسبت به ضبط سریال در مکان‌های مختلف داده شده، اما از مردم خواهشمندیم انتخاب مکان را به عوامل سریال به‌ویژه کارگردان که خود فردی بومی منطقه و آشنا با فرهنگ و جغرافیای آن است، واگذار کنند تا ایشان با علم به منطقه، مکانی مناسب با لوکیشن سریال را انتخاب و نسبت به معرفی آن اقدام کنند.

وی با تشکر ویژه از مردم بومی غرب کشور، یادآور شد: امید است این سریال و سریال‌های مشابه با مشارکت تمامی اقوام و با هدف معرفی فرهنگ و آداب و رسوم اقوام، گویش‌ها و مناطق بکر سراسر کشور ساخته شده و شاهد خلق رنگارنگی از سریال‌های قومی در شبکه ملی باشیم.

تهیه کننده سریال نون. خ در پایان با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی غنی در استان‌های کرمانشاه و کردستان وجود دارد، یادآور شد: در غنای فصول بعدی سریال از ظرفیت‌های مناطق کُردنشین استفاده کرده تا گوشه‌ای از زیبایی‌های ناب و خاص منطقه به مردم معرفی شود.

با توجه به اخبار منتشرشده مبنی ‌بر تولید فصل جدید مجموعه «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰، پیش‌بینی می‌شود فصل جدید «نون. خ» برای شب‌های رمضان سال آینده روانه آنتن شبکه یک شود.

سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان، حمید لولایی، سیروس میمنت، پاشا جمالی، مجید یاسر، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی از بازیگران فصل دوم سریال «نون. خ» بودند.

 

منبع : همشهری آنلاین 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حنا

    آخ جوووووون