شمانیوز
شما نیوز

پروانه وکالت حسام نواب صفوی باطل شد؟/ ماجرای اغفال یک دختر چیست؟

حسام نواب صفوی به دلیل داشتن پرونده کیفری تا اطلاع ثانوی پرونده وکالتش تعلیق شد.

پروانه وکالت حسام نواب صفوی باطل شد؟/ ماجرای اغفال یک دختر چیست؟

حسام نواب صفوی به دلیل داشتن پرونده کیفری تا اطلاع ثانوی پرونده وکالتش تعلیق شد. دادستان انتظامی گفت: مرکز وکلا کارشناسان رسمی از تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی خبر داد.

وی درباره علت تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی گفت: آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

رئوف تصریح کرد: منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین و تکلیف خواهد شد نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

 

 

 

واکنش حسام نواب صفوی به موضوع اغفال یک دختر

 

حسام نواب صفوی عکس های زیر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در توضیح آن ها نوشت:

متاسفانه در شرایطى که بنده در بستر بیمارى هستم شایعات و اکاذیبى پخش شده که بنده سالهاست در مورد آن سکوت کردم تا خانواده اى را که سوداى شهرت و منفعت طلبى دارند به خواسته شان نرسانم اما سکوت در این شرایط،خیانت است به عنوان نمونه پنج مورد از اتهامات واهى که توسط این اشخاص به بنده نسبت داده شده را منتشر میکنم که تنها بخش کوچکى از یازده سال آزار من،در قالب شکایت میباشد که مهمترین آنها ادعاى کلاهبردارى بوده و این افراد که در محاکم نتواستند ادعاهاى واهى خود را که صرفا جهت آزار بنده و اخاذى مطرح میکردند ثابت کنند،

چنانکه تایید فرد مذکور در اینکه حتى با بنده به یک رستوران و پارک هم نرفته را در پست میتوانید ببینید و امروز در فضاى مجازى با حمایت شخصى موج سوار و دروغگو که پشیزى براى آبروى بنده ارزش قائل نشده و حتى حاضر به شنیدن حرفها و دیدن آرا نبوده،آبروى بنده را نشانه گرفته اند تا با تحت فشار قرار دادن من به خواسته شان تن در دهم،

بدین وسیله بنده صراحتا از بزه هاى انتسابى، اعلام برائت میکنم و در فرصتى که حال مساعدترى داشته باشم مفصلا با شما مردم صحبت خواهم کرد اما اجازه ندهید با کلاهبردار نشان دادن بنده شما را فریب دهند و یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند.

رای دادگاه بالاترین دفاع است این خانواده جهت اخاذی از من شکایت میکنند آرا قطعی دیگری طی شبهای دیگر برای شما میگذارم و اگر ذره به فکر آبرو و مال خود هستید این آرا را بخوانید این خانوم در صفحه ۴در مقابل سئوال بازپرس که پرسید با ایشان مهمانی رفتی ،پارک یا کافی شاپ رفتی این خانوم میگوید نه واقرار صریح میکند من چه بگویم؟؟؟ بعد بالاتر از رای در دنیا نداریم من رای برائت و قطعی برای شما گذاشتم اگر رای مال سال ۸۹است برای این که این خانواده هر ماه از من شکایت میکنند شکایت بعدی تا سال ۱۴۱۰ممکن است به ۷۰ عدد برسد چکار میشود کرد شما بودید چه میکردید ؟؟؟

 

 

 

 

 

 

 

293196_673

2

3

293193_111

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied