شمانیوز
شما نیوز

رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان بالاخره فاش شد + عکس

عکسی از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در یک کافه منتشر شده است.

رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و همایون شجریان بالاخره فاش شد + عکس

پایگاه خبری شمانیوز: سحر دولتشاهی متولد مهر 1358 در تهران است سحر دولتشاهی به تازگی در سریال میخواهم زنده بمانم ایفای نقش کرده است سحر دولتشاهی همسر قبلی رامبد جوان بود عکسی به تازگی از سحر دولتشاهی و همایون شجریان در یک کافه منتشر شده است.

 

 

عکس جدید سحر دولتشاهی در تولد همایون شجریان

 

سحر دولتشاهی

 

 

سحر دولتشاهی در اتومبیل همایون شجریان

 

1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

 

 

استایل سحر دولتشاهی در مراسم خاکسپاری استاد شجریان

1467195_10152483746368087_6248781015790742663_n

 

 

ماجرای آشنایی همایون شجریان و سحر دولتشاهی

در تابستان سال ۹۶ سحر دولتشاهی و همایون شجریان در نمایشی به نام «کنسرت نمایش سی» با یکدیگر وارد همکاری شدند. این نمایش که به مدت دو ماه در کاخ سعدآباد تهران به روی صحنه رفت، سحر دولتشاهی از بازیگران آن بود و همایون شجریان خوانندگی آن را برعهده داشت.

 

 

ماجرای شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی چیست؟
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در نشست خبری کنسرت نمایش سی
 
 
 
مدتی بعد در پاییز همان سال شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی یکباره فضای مجازی را پر کرد. منشأ این شایعه نامعلوم بود، اما هر چه بود این خبر همچون بمبی در شبکه‌های اجتماعی منفجر شد. بسیاری از کاربران به صفحات همایون شجریان و سحر دولتشاهی در اینستاگرام هجوم بردند و شروع به اظهارنظر درباره‌ی این خبر کردند. این شایعه تا مدت‌ها سوژه‌ی بحث کاربران بود.

همایون شجریان و سحر دولتشاهی، اما در برابر این شایعه سکوت کردند و هرگز آن را نه تأیید کردند و نه تکذیب.

مراسم خاکسپاری محمدرضا شجریان ، استاد بزرگ موسیقی سنتی ایران  ۱۹ مهر با حضور اعضای خانواده استاد شجریان، برخی از مسئولین و چهره های مشهور و جمعی از مردم در محل آرامگاه فردوسی در شهر طوس برگزار شد.

در این مراسم برخی چهره های مشهور عرصه ی سینما و موسیقی حضور داشتند، از جمله سالار عقیلی، وحید تاج، کیوان ساکت، مهدی پاکدل و حامد بهداد که با حضور بر سر مزار استاد شجریان به وی ادای احترام کردند.

اما چهره ی مشهوری که حضور او در مراسم خاکسپاری استاد شجریان بیش از بقیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت سحر دولتشاهی ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود.

 

 

ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied