شمانیوز
شما نیوز

بهاره رهنما از خواهر شوهرش رونمایی کرد + عکس

بهاره رهنما عکسی در کنار خواهر شوهرش منتشر کرد.

بهاره رهنما از خواهر شوهرش رونمایی کرد + عکس

پایگاه خبری شمانیوز: بهاره رهنما عکسی در کنار خواهر شوهرش منتشر کرد. بهاره رهنما با انتشار این عکس نوشت: این دلنوشته زیبا از دکتر شیری عزیز عجیب منو یاد بازیگران مهربانم در روزهای سخت پیش تولید کارم انداخت...

در دوران های سخت، هیچ موهبتی بزرگتر از کنن همراهی دیگری نیست

گاهی با شنیدن داستان مشکلاتی که دیگران در زندگی شان داشته اند، کلمه ها در دهانمان خشک می شود. از خودمان می پرسیم چه می شود گفت در برابر این اندوه؟ وقتی بیماری را می بینیم که می داند بیماریش درمان ندارد، یا وقتی پدر و مادری را می بینیم که نوزادشان را از دست داده اند، بدترین کار این است که آنها را نصیحت کنیم که خودشان را نبازند و محکم باشند. شاید راه بهتر آن باشد که فقط در آغوششان بگیریم و همراهیمان را با آنها نشان دهیم.

 

 

2

 

 

بیوگرافی بهاره رهنما 

 

بهاره رهنما (متولد ۵۲) و پیمان قاسم خانی (متولد ۴۴) از زوج‌های مشهور سینما بودند و حتی همکاری‌های سینمایی و تلویزیونی متعددی با یکدیگر داشتند. ثمره‌ی زندگی مشترک ۲۰ ساله‌ی آن‌ها هم دختری به نام پریا قاسم خانی بود که متولد سال ۷۶ است و در رشته‌ی موسیقی تحصیل می‌کند. خبر جدایی این زوج مشهور در سال ۹۴ سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی حواشی‌ای به دنبال داشت. با انتشار تصاویر ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی در سال ۹۶، بار دیگر نام این زوج سابق بر سر زبان‌ها افتاد و جنجال‌های تازه‌ای به پا شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied