شمانیوز
شما نیوز

غیرتی شدن احمد مهران فر بازیگر نقش ارسطو در پایتخت

بازیگر معروف سریال پایتخت و همسرش روی صحنه + فیلم

ویدیوی دیده نشده از احمد مهران فر و همسرش در فضای مجازی وایرال شد .

بازیگر معروف سریال پایتخت و همسرش روی صحنه + فیلم

احمد مهران فر بازیگر سینما ، تئاتر و تلوزیون است . او در سریال پایتخت به بیشترین حد شهرت رسید . احمد مهران فر در سریال پایتخت نقش ارسطو پسرخاله نقی معمولی را بازی می کرد . او در همه فصول پایتخت حضور داشت . مهران فر با بازی خوب خود با لهجه زیبایش طرفداران زیادی پیدا کرد . او بعد از سریال پایتخت در چند فیلم سینمایی به عنوان نقش اول بازی کرد . 

 


خبرداغ : همسر همگناه مهدی پاکدل در کافه + عکس دیده نشده


  

 

احمد مهران فر با مونا فائض پور ازدواج کرده است و یک فرزند دارد . همسر او از هنرجوهای بازیگری هومن سیدی است و در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد . فائض پور تا به حال در فیلمی بازی نکرده است اما چند دوره کلاس های بازیگری گذرانده . 

 

احمد مهران فر در فیلم های جدی با نقش های متفاوت نیز بازی خوبی از خودش نشان داده است . او در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان نقش یک مامور اطلاعاتی در دوران جنگ را داشت که بازی تحسین برانگیزی را داشت که مورد تحسین بسیاری از منتقدان و اهالی سینما واقع شد . 

 

احمد مهران فر در آخرین حضور خودش در سینما با فیلم دینامیت روی پرده بود . در این فیلم بازیگران مطرحی مثل پژمان جمشیدی و نازنین بیاتی نیز حضور داشتند . این فیلم سینمایی با وجود محدودیت های کرونایی فروش خوبی در اکران داشت و به موفقیت نسبی در گیشه دست یافت . 

 

images (3)

احمد+مهرانفروهمسرش

nody-عکس-اینستاگرام-احمد-مهرانفر-و-همسرش-1625270482

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied