شمانیوز
شما نیوز

نیوضا ضیغمی

افزایش وزن نیوشا ضیغمی مشکل ساز شد + عکس

افزایش وزن قابل توجه نیوشا ضیغمی نظر کاربران اینستاگرام را به خود جلب کرد .

افزایش وزن نیوشا ضیغمی مشکل ساز شد + عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر پرکار سینما و تلوزیون است او در چندین فیلم و سریال نیز ایفای نقش کرده است . نیوشا ضیغمی جزو بازیگران پرحاشیه فضای مجازی محسوب می شود . نیوشا ضیغمی در سریال های در چشم باد نیز سابقه بازی دارد و با کارگردانان به نامی کار کرده است . در ادامه چالش چاقی نیوشا ضیغمی را می خوانید که در فضای مجازی جنجال زیادی به پا کرده است . 

 

نیوشا ضیفغمی

 

نیوشا ضیفغمی

 

چاق شدن نیوشا ضیغمی بازیگر زن مشهور و تا حدودی پرحاشیه سوژه طرفداران او شده است.کاربران شبکه های اجتماعی با مقایسه تصاویر قبل و بعد از قرنطینه کرونایی نیوشا ضیغمی اضافه وزن و چاق شدن او را مورد توجه قرار دادند.چهره های مشهور به دلیل دیده شدن زیاد و قضاوت شدن دقت بیشتری روی اندام خود دارند.

 

 نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او دیپلم معماری دارد ولی بدلیل اینکه در دانشگاه سراسری روانشناسی کودک قبول شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل بدهد و بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.نیوشا ضیغمی از آن دست بازیگرانی ست که در میان بازیگران جوان سینما و تلویزیون توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت برسد و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. او از چهره های پرطرفدار و محبوب سینما محسوب می شود.

 

نیوشا ضیفغمی

 

نیوشا ضیفغمی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied