شمانیوز
شما نیوز

گروه همدلی هنرمندان خون اهدا کردند

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): گروه همدلی هنرمندان در بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور سرزده در سازمان انتقال خون، برای کمک به بیماران نیازمند، اهدای خون انجام دادند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

گروه همدلي هنرمندان در بيست و چهارمين روز از ماه مبارك رمضان با حضور سرزده در سازمان انتقال خون، براي كمك به بيماران نيازمند، اهداي خون انجام دادند.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

به گزارش خبرنگار انتخاب خبر، با آغاز ماه مبارك رمضان كه ماه انفاق و بخشش است، گروه همدلي هنرمندان با يكديگر هم پيمان شدند تا در اين ماه بزرگ در كارهاي خير و عام المنفعه شركت كنند. حضور در بازارچه هاي خيريه و جشن هاي گلريزان از فعاليت هاي خيرخواهانه اين گروه در اين ايام مبارك است، اما فعاليت هاي گروه همدلي به همين جا ختم نشد و اين بار گروه همدلي هنرمندان با حضور سرزده در سازمان انتقال خون استان تهران، خون خود را اهدا كردند تا رسالتي را كه به عهده دارند را به خوبي انجام دهند. محل قرار، سازمان انتقال خون در خيابان وصال تهران است. چند دقيقه اي صبر مي كنيم تا اعضاي گروه جمع شوند. چيزي كه توجهم را جلب مي كند حضور پر شور مردم براي اهداي خون است؛ آن هم در ماه رمضان و چند ساعتي كه تا افطار باقي مانده است. چند دقيقه اي از ساعت 7 بعدازظهر گذشته، بهمن دان بازيگر، منوچهرصفرخاني تهيه كننده و بازيگر، شهرام اسدزاده كارگردان، زهرا اويسي بازيگر و جعفر پاكزاد خبرنگار گروه با حضور در سالن اصلي و تهيه فيش، اولين گام را براي اهداي خون برداشتند. كارهاي ابتدايي براي اهداي خون از پذيرش تا معاينه انجام مي گيرد. قرار است اين بار گروه همدلي، چراغ خاموش عمل كند، اما خبر حضور بازيگران محبوب كشورمان خيلي سريع تر از آن چيزي كه فكرش را مي كرديم به روابط عمومي سازمان انتقال خون تهران رسيد و مهدي پرويزي، از کارشناسان روابط عمومي سازمان انتقال خون و فرهاد ملكي، مسئول كل دفتر سازمان انتقال خون استان تهران براي خوشامدگويي حاضر شدند. پرويزي، کارشناس روابط عمومي با لبي خندان مي گويد:كاش قبل از حضور در سازمان با ما هماهنگ مي كرديد تا لااقل به نحو احسن از شما استقبال مي كرديم.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

سخنان پرويزي كه به اينجا مي رسد، بهمن دان مي گويد: نفس كار مهم است؛ اينكه ما بتوانيم با اهداي خون به بيماران نيازمند، قدمي در راه خدا برداريم. خون به حیات و جان مردم مربوط می شود، اما باید در رسانه ها فرهنگ سازی شود که مردم احساس کنند چرا فرهنگ اهدای خون اخیراً معمول و در حال نهادینه شدن است. مسئول گروه همدلی ادامه می دهد: گروه همدلي از ابتداي شكل گيري اش حامل يك پيام براي مردم بود؛ «بايد با همدلي به همديگر كمك كنيم». ما اين بار قصد داشتيم به دور از هر تبليغ و خبري، وارد عمل شويم. دليلش هم اين بود كه قصد داشتيم از نزديك با مردم در ارتباط باشيم و آنها را به اهداي خون ترغيب كنيم.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

اين بازيگر پيشكسوت مي گويد: اين بار با جمعي از هنرمندان كه عضو گروه همدلي هستند در اين جا حضور پيدا كرديم تا بگوييم قلب اهل هنر براي مردم مي تپد. در هفته هاي آْينده نيز گروه دوم از گروه همدلي با حضور در سازمان انتقال خون، رسالتي را كه به عهده دارند، ادا خواهند كرد.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

حالا زمان اهداي خون رسيده است؛ با حضور گروه هنرمندان در اتاق اهدا، مسئولين خونگيري با گرمي از گروه استقبال كردند. در اين زمان، گفت و گوی كوتاهي با پرويزي، کارشناس روابط عمومي سازمان انتقال خون داشتيم. او به خبرنگار انتخاب خبر مي گويد: هنرمندان، سفيران مهر و صفا و صميمت در بين مردم هستند و فعاليت هاي خيرخواهانه باعث مي شود مردم ديگر نيز به انجام كارهاي خير ترغيب شوند.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

پس از اهداي خون، اعضاي گروه همدلي با حضور در دفتر روابط عمومي، لحظات ملكوتي افطار را گذراندند.

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

گروه همدلي هنرمندان در ماه مبارك رمضان خون اهدا کردند

گزارش از: جعفر پاکزاد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied