شمانیوز
شما نیوز

گیتی خامنه: نمی‌شود با تکرار خاطره‌ها درجا بزنیم

گیتی خامنه که از مدت‌ها پیش در تدارک ساخت برنامه‌ای با عنوان «آبی‌تر از رویا» برای تلویزیون بود، از پخش آن از ابتدای سال جدید خبر داد.

گیتی خامنه که از مدت‌ها پیش در تدارک ساخت برنامه‌ای با عنوان «آبی‌تر از رویا» برای تلویزیون بود، از پخش آن از ابتدای سال جدید خبر داد.

این مجری قدیمی برنامه‌های کودک در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا اعلام کرد:‌ به‌زودی تیتراژ انتهایی برنامه «آبی‌تر از رویا» ساخته می‌شود. گروه سازنده این روزها به شکل شبانه‌روز مشغول کار هستند تا بتوانند برنامه را آماده‌ی پخش کنند. دوبله و صداگذاری این مجموعه نیز امروز به پایان رسید.

وی سپس خاطرنشان کرد: از طرف تلویزیون اعلام شده است که «آبی‌تر از رویا» قرار است از ابتدای سال جدید روی آنتن برود و به احتمال قوی این برنامه از شبکه کودک پخش می‌شود.

این مجری قدیمی برنامه‌های کودک در ادامه درباره‌ی همکاری با شبکه کودک و خردسال و بازپخش برنامه‌های قدیمی از این شبکه بیان کرد:‌ متأسفانه شبکه کودک با ما مرتبط نیستند که ما بدانیم نیازهایشان چیست. من در جریان تصمیم‌گیری‌های برنامه‌های شبکه کودک نیستم که بخواهم درباره‌ی پخش برنامه‌هایش اظهار نظر کنم اما معتقدم تکرار، گاهی می‌تواند خوب باشد و گاهی برخی مقوله‌ها جذابیت این را دارند که هر زمانی که از آن‌ها صحبت کنیم، تکراری نخواهند شد اما با توجه به تازه شدن دیدگاه‌ها و اینکه دنیا هر روز به سمت نوآوری و کشفیات جدید می‌رود باید به سمت نو شدن برویم.

خامنه در پایان گفت: ما با خاطره‌بازی‌هایمان ممکن است روح‌مان تر و تازه شود اما نمی‌شود در خاطره‌ها و تکرار گذشته‌ها درجا بزنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied