شمانیوز
شما نیوز

کنایه‌های ایرج راد و بهزاد فراهانی در یک انتخابات

مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره جدید خانه تئاتر با کنایه‌های ایرج راد و بهزاد فراهانی به یکدیگر برگزار شد.

مجمع عمومی و انتخابات هیأت مدیره جدید خانه تئاتر با کنایه‌های ایرج راد و بهزاد فراهانی به یکدیگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسنا، در این مجمع که شامگاه شنبه 28 فروردین‌ماه در تالار اصلی تئاترشهر برگزار شد، ابتدا ایرج راد مدیرعامل خانه تئاتر گزارشی را از عملکرد این تشکل در سال 94 ارائه کرد.

راد در این گزارش به ساخت و ساز ساختمان جدید خانه تئاتر نیز اشاره کرد و از سهراب سلیمی یکی از اعضای خانه تئاتر که مدت‌ها پیگیر ساخت و ساز این ساختمان بوده است، قدردانی کرد.

بعد از ارائه گزارش ایرج راد، هر یک از 24 نفری که برای انتخابات نامزد شده بودند در مدت زمان کوتاهی خود را برای حاضران معرفی کردند.

بهزاد فراهانی یکی از این نامزدها بود که در آغاز سخن‌اش خطاب به ایرج راد گفت:‌ آقای راد! ای کاش شما از تمام کسانی که در خانه تئاتر به شما کمک کردند، نام می‌بردید و فقط نام یکی، دو نفر را نمی‌بردید.(منظور بهزاد فراهانی به نام خودش بود)

در پاسخ به او ایرج راد گفت: منظور من کمک کردن در ساخت و ساز خانه تئاتر بود و در مورد اینکه شما از رئیس جمهور سابق پول گرفتید چیزی نگفتم.

بهزاد فراهانی هم گفت: در حالیکه آبروی من رفته است! چون به کرات در روزنامه‌ها از قول من گفته شد که محمود احمدی‌نژاد برای ما خانه ساخت. درست است من بودم که رئیس دفتر رئیس جمهور سابق (اسفندیار رحیم مشایی) را به خانه تئاتر آوردم و توانستیم یک میلیارد تومان از او بگیریم.

به گزارش ایسنا، به جز این کنایه‌ها، انتخابات اخیر بدون حاشیه برگزار شد و مباحثی درباره پرداخت نشدن بودجه خانه تئاتر در سال گذشته از سوی ایرج راد مطرح شد.

راد در گزارش خود اشاره کرد که خانه تئاتر در سال گذشته با حق رأیی که اعضا پرداخته‌اند، توانسته امور خود را سروسامان بدهد زیرا کمک هر ساله‌ای که معاونت هنری و مرکز هنرهای نمایشی به این تشکل انجام می‌دادند، اتفاق نیفتاد ضمن اینکه 80 میلیون تومان از سال 93 نیز طلبکار بوده است.

او همچنین با ارائه گزارشی درباره روند ساخت و ساز ساختمان خانه تئاتر در خیابان سمیه افزود: کل هزینه‌های این ساخت و ساز سه میلیارد و 70 میلیون تومان است که مبلغی غیرقابل باور است و حتی کسی خوششان نیامد که با چنین مبلغی چنین ساختمانی تجهیز شده باشد.

به گزارش ایسنا، بعد از ارائه گزارش راد 24 نفر از اعضای خانه تئاتر که برای انتخابات نامزد شده بودند روی صحنه حاضر شدند و هر یک در مدت زمان کوتاهی خود را معرفی کردند و در پایان جلسه نیز رأی‌گیری انجام شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied