شمانیوز
شما نیوز

بابک زرین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شما نیوز:

بابک زرین موسیقى سریال عاشقانه را میسازد

تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی یکی از بهترین تیتراژهای حال حاضر تلوزیون است. در ادامه مصاحبه ای را با بابک زرین انجام داده و سوالات کوتاهی را از ایشان پرسیدم .

به گزارش خبرنگار شما نیوز: بابک زرین یکی از بهترین آهنگسازان و تنظیم کنندگان ایران چه در سطح داخلی چه در سطح بین المللی است. بسياری از موسیقی های زیبای ایرانى مانند وطنم و ايران ( سالار عقيلى )،سقف ( محمد اصفهانى )،سفر و كوچ ( حامى )،معجزه ( رضا صادقى )،تو حس عاشق شدنى ( محمد عليزاده)،ناتموم ( فريدون آسرايى )،كنارتو ( مانى رهنما ) و خيلى آثار ديگربا آهنگسازى و تنظيم او روانه بازار شده است.

تیتراژ سریال معمای شاه با صدای سالار عقیلی یکی از بهترین تیتراژهای حال حاضر تلوزیون است. در ادامه مصاحبه ای را با بابک زرین انجام داده و سوالات کوتاهی را از ایشان پرسیدم . وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه چرا در سریال معمای شاه موسیقی و تیتراژ بيشتر از خود سریال دیده شد پاسخ داد: من درباره ی سریال نظرى نميتوانم بدهم و وارد این حوزه نمیشوم ، اما در باره ی اینکه چرا این تیتراژ مورد پسند مردم واقع شد میتوان گفت مثلثی که برای این کار استفاده شد مثلث درستی بود.من ، سالار عقیلی و دکتر افشین یداالهی در سریال تبریز در مه با هم همکاری خوبی داشتیم و بعد از سريال تبریز در مه در موسیقی ملی كارى که شنونده را تحت تاثیر قرار دهد شنیده نشد،خودمان دست به کار شدیم و در معمای شاه کاری را ساختیم که روی دست کار قبلی خودمان بلند شد و خوشحالم که مردم این آهنگ را دوست داشتند.
وی در ادامه در باره ی کارهای جدید خود گفت: سالهاست که روی آلبوم محمدرضا فروتن کار كرديم و اماده انتشار است . قطعه ی جدید سقف با صدای محمد اصفهانی و آهنگسازی من و ترانه افشين يدالهى هم منتشر شد.تیتراژ و موسيقى متن فیلم سینمایی 24 سپتامبر که برای جشنواره فجر است با تنظیم و آهنگسازی من و صدای سالار عقیلی و ترانه افشين يدالهى و موسيقى متن و تیتراژ سريال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهيه كنندگى مهدى گلستانه و ترانه هاى مونا برزويى و خوانندگيه فريدون آسرايى و فرزاد فرزين از جمله کارهای جدید من است. ایشان درباره ی لغو کنسرت ها هم گفت : واقعا نمیتوان در این زمینه نظری داد چون در هیچ کجای دنیا شاهد این اتفاق نیستیم و نمیتوان در باره علت آن اظهار نظر کرد.فقط اين گونه رفتارها بى اعتمادى به وجود مياورد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied