شمانیوز
شما نیوز

تیم قلعه نویی صدرنشین لیگ جوانگرایی

​به عنوان یکی از شگفتی‌های لیگ بیستم می‌توان به صدرنشینی گل گهر سیرجان در چهار هفته متوالی ابتدایی آن اشاره کرد.

گل گهر سیرجان در چهارمین دیدار خود در این فصل به سومین پیروزی‌اش رسید تا چهارمین صدرنشینی متوالی‌اش از ابتدای فصل تا پایان هفته چهارم را تجربه کند.

گل گهر که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و انتظار بالایی هم از آن نمی‌رود، در لیگی صدرنشین است که تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، فولاد و سپاهان با عزمی جزم برای قهرمانی پایین‌تر از آن قرار گرفته‌اند. هرچند شاید این صدرنشینی تداوم نداشته باشد و شاید هم داشته باشد، اما همین که سیرجانی‌ها در دومین فصل حضورشان در لیگ برتر برای چهار هفته متوالی صدرنشینی را تجربه می‌کنند، به خودی خود اتفاق جالبی است.

گل گهر که با یک مربی کهنه کار و باتجربه مثل امیر قلعه نویی که ۵ بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کرده وارد این مسابقات شد، در حالی به یکه تازی اش در لیگ برتر ادامه می‌دهد که ویژگی خاص لیگ بیستم، جوان‌گرایی در مربیان است.

در لیگ بیستم مربیان جوانی مثل رحمتی، بیاتلو، نکونام، رضایی، خطیبی، ربیعی، نویدکیا و… حضور دارند و به جز اینها، باتجربه‌ترهای این لیگ نفراتی مثل گل محمدی و منصوریان هستند که به تازگی در مرز ۵۰ سالگی قرار دارند.

در هفته‌های ابتدایی بیستمین فصل از لیگ حرفه‌ای، یک مربی کهنه کار با تیمی جوان و کم ادعا توانسته فعلاً گوی سبقت را از مربیان جوان که با تیم‌های مدعی وارد لیگ شده‌اند برباید و باید دید این رقابت در ادامه چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

 

منبع: مهر

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • محمد علی زارع

    ارزش زن به حیا و عفت او بوده و هست و خواهد بود.خداکند عقل آدم
    کم نشود.

  • ناشناس

    شخصیت گلشیفته تحسین برانگیز هست برای من. با احترام براش بهترین هارو میخوام.

    • ناشناس

      حتما تو هم دلت از اونا میخواد که تأییدش میکنی

  • ناشناس

    بهزاد خان کلاهدوز بزار بالاتر با این دختر هنرمندت

  • ناشناس

    واقعا" که ، خدا به فریادش برسه .

  • سبحان

    مایه ی تاسف یک ایرانی

  • ناشناس

    گلشیفته جون محدودیت و دوست نداره برای همین از دایره انسانیت خارج شد