شمانیوز
شما نیوز

پوریا پورسرخ ازدواج کرد!؟ + عکس لو رفته

عکسی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و شایعه شده که پوریا پورسرخ ازدواج کرده است در حالی که در تصویر زیر پوریا پورسرخ و هولیا دیکن بازیگر ترکیه‌ای را مشاهده می کنید که در فیلم «هولیا» با یکدیگر همبازی شدند.

پوریا پورسرخ ازدواج کرد!؟ + عکس لو رفته

عکسی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود و شایعه شده که پوریا پورسرخ ازدواج کرده است در حالی که در تصویر زیر پوریا پورسرخ و هولیا دیکن بازیگر ترکیه‌ای را می  بینید که در فیلم «هولیا»  با یکدیگر همبازی شدند  که به تازگی در تهران این فیلم کلید خورده است.کمدی فانتزی «هولیا» به کارگردانی مرتضی آتش زمزم است و در نیمه راه تولید قرار دارد. در سکانس‌های اخیر، پوریا پورسرخ و هولیا دیکن Hulya Diken بازیگر ترکیه‌ای مقابل دوربین رفتند.

عکس دیده نشده از پوریا پورسرخ در کنار بازگر ترکیه ای + عکس

 

محمدرضا هدایتی، علی انصاریان، مریم امیر جلالی، بهراد خرازی، محمد فیلی و افشین سنگ چاپ، مجید شهریاری، شیوا خسرو مهر، شراره رخام در این فیلم بازی دارند.

 

آنچه دیگران می خوانند :

 

تدوین همزمان این فیلم توسط کاوس آقایی انجام می‌شود و تصویربرداری هوایی پروژه نیز بر عهده مصطفی علی پور حقیقی است. سازندگان به جای خلاصه داستان، این متن را ارائه داده‌اند: «در ایران پدر و مادرها به بچه‌هاشون اجازه هر کاری را نمی‌دهند، ولی همیشه نوه داستانش فرق داره!». این ششمین فیلم سینمایی مرتضی آتش زمزم پس از فیلم‌های «مرگ سپید»، «بن بست»، «مالیخولیا»، «سیمین» و «نیروانا» محسوب می‌شود.

 

عکس های خانوادگی پوریا پورسرخ + بیوگرافی ، ازدواج و زندگی شخصی

سایر عوامل اصلی فیلم سینمایی «هولیا» عبارتند از تهیه کنندگان: ایرج تقی پور، مرتضی آتش زمزم، نویسندگان: مرتضی آتش زمزم و جلال‌الدین دری، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، مدیر برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: مسعود حقی، مدیر تولید: ابوالفضل آتش زمزم، مدیر صدابرداری: میثم یاردیلو، طراح گریم: مهیاد میمی، طراح صحنه و لباس: علی سنگینی، فیلمبردار: امین اسحاقیان، جانشین تولید: مهدی رجبی، عکاس: آرش شاه محمدی، برنامه ریز: امین رنجبر، دستیار کارگردان: لیلا نصر، منشی صحنه: مرجان بهرامی، مشاور پروژه: محسن کیانی، مدیر تدارکات: مهدی رهبری، امور مالی: حجت شمس، نورپرداز: یاسر آقاامینی ها، گروه فیلمبرداری: سلمان مهدی پورچرمهینی، امین کیانی، دیگر بازیگران: شیوا طاهری، مهدی امینی، علی کوچولو، مریم نقیب، شیما جوهری، هدی استواری، غلام نیک نژاد، مهدی حسینی، شاهین آقا بیگی، حمید خدادادی، حجت شمس، هما شمس، پریا غنی زاده، لیلا نصر، لیدا سجادیه، بهنام سعدی، علی رفیعی و بازیگر نوجوان امیرحسین سهرابی، گروه موسیقی: علی اسماعیلی، امیر دهقانی، علیرضا رحیمی بشر، ماکان فرجی، آراد یادگار فرد، پدرام ایرانشاهی، مجریان گریم: بهنام نوروزی، مریم هارونی، تصویربردار پشت صحنه: محمود کریمی، دستیار صدا: سهیل صفاری، دستیار صحنه: محمد حسین خسروی، دستیاران لباس: عطیه پیرهادی، زهرا حسینی، طراح لباس بازیگران خارجی: فرناز جاودان خرد، مترجمین: لادن سید کنعانی و فرشته زهرا حسین، مسئول هنروران: اشکان واحدی، دستیاران تدارکات: خبات صالحی، علی مظفری، مهدی حمید، حمید اصلانی، حمل و نقل: مهدی صد خسروی، محمد معروفی، رفیق صالحی، علی اصغر ابراهیمی، سینه موبیل: پرویز قاسمی، رضا لطفی و مشاور رسانه‌ای: هادی اعتمادی مجد.

 

پوریا پورسرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی به‌عنوان چهره‌ای جدید مطرح شد و پس از آن این مسیر را با ایفای نقش‌های متنوع و متعدد دیگری ادامه داد..وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد..پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیزالله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه‌بُعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد و بازی در طولانی‌ترین سریال ایرانی(کیمیا) را در کارنامه دارد. 

 

 

  • نام :پوریا

  • نام خانوادگی :پورسرخ

  • تاریخ تولد :1356/4/4

  • محل تولد :تهران

KgyPAGbIvGZ9

پوریا پور سرخ بازیگری است که این روزها با سریال کیمیا در تلویزیون حضور دارد و همین مسئله باعث شده که بیشتر در کانون توجهات قرار بگیرد. بااو گفتگوی صمیمانه ای انجام داده ایم که در آن از زندگی خصوصی و تجربیات کاری اش صحبت های جالبی کرده است.

پوریا پورسرخ  نمونه کامل از یک انسان موفق است. در حالی که نزدیک به 10 سال از حضورش در عرصه بازیگری می گذرد و موفقیت های زیادی را در این عرصه تجربه کرده است، اما هرگز آدمی تک بعدی نبوده و در کنار بازیگری، تحصیلات خود را تا مدارج بالا ادامه داده و از طرف دیگر هرگز حواشی و شایعات مرسوم بازیگری را وارد زندگی شخصی و حریم خصوصی خود نکرده است.

قواعد رقابت سالم را به خوبی می داند و از تجربیاتش، پلی برای رسیدن به موفقیت ساخته است. او حتی از معدود بازیگرانی است که به شدت به سلامت روحی و جسمانی خود اهمیت می دهد و حالا بعد از 3سال دوری از مصاحبه های مطبوعاتی، درباره ابعاد تازه ای از زندگی و حرفه اش صحبت کرده است، از تجربیاتی که در این سال ها به دست آورده و آرامشی که این روزها در زندگی اش جاری است.

 

آنچه دیگران می خوانند : 

تیکه جنجالی جواد رضویان به صبا راد و همسرش سوژه شد + فیلم

 

 

پخته تر شدم

نزدیک به 10سال از حضورم در عرصه بازیگری می گذرد و هرکسی در هر شرایطی وقتی 10 سال از عمرش سپری می شود، تغییرات زیادی می کند، بزرگ تر می شود، پخته تر می شود و... من هم طبیعتا در این سال ها تغییرات زیادی کرده ام. مثلا شاید نسبت به برخی مسائل که قبلا خیلی سریع ری اکشن نشان می دادم، دیگر الان واکنش خاصی نداشته باشم، شاید مسائلی بوده که در گذشته باعث آزارم می شده ولی حالا برایم تبدیل به سوژه خنده شده است.

خیلی خاطرات از آن دوران اولیه حضورم دارم که از ذهنم پاک نمی شود، ولی آزارم نمی دهد بلکه برایم به تجربیاتی ارزشمند تبدیل شده است. ناپلئون می گوید هیچ گاه به گذشته ام نگاه نمی کنم، مگر اینکه بخواهم از آن درس بگیرم. من هم سعی می کنم از تجربیاتی که از گذشته ام کسب کرده ام به عنوان توشه راهم استفاده کنم.

پوریا پورسرخ و مادرش در عمارتی مجلل | ساعدنیوز

درس هایی از مطبوعات

زمانی که من با سریال «وفا» معرفی شدم، تنها چند چهره جوان بودند که در رسانه ها حضور داشتند و اتفاقی که برای «وفا» افتاد شاید پیش از آن فقط برای «مسافری از هند» و «خط قرمز» افتاده بود و فکر می کنم آن زمان نیاز بود که رسانه ها سراغ چهره های جدیدتر بروند.

من هم در آن زمان به عنوان یک آدم بی تجربه که وارد حرفه بازیگری شده بودم، پیش خودم فکر می کردم الان دوتا مصاحبه انجام می دهم و نهایتا چهارجا چاپ می شود ولی می دیدم که هر مصاحبه من بیست جا چاپ می شد و این خودش یکی از تجربیاتی بود که در آن دوران کسب کردم چون زمانی که مردم یک مصاحبه را می خوانند، راجع به شخصیت آن آدم قضاوت می کنند و بر اساس صحبت های آن فرد می گویند چقدر این آدم توخالی است یا برعکس چقدر آدم درستی است و بعضی از مصاحبه های ساختگی یا برداشت های اشتباه باعث می شود که قضاوت اشتباهی راجع به آن هنرمند انجام شود. البته این را هم بگویم که این مسائل جزئی از کار ماست، شما نمی توانید بگویید که من وارد آب می شوم ولی خیس نمی شوم! من هم در این مدت درباره رویکرد خودم نسبت به مطبوعات تجربیاتی کسب کردم که بسیار مفید بود.

 

آنچه دیگران می خوانند :

حدیث میرامینی مادر شد + عکس فرزندش

 

 

آرامش حرف اول را می زند

هر انسانی اخلاق و رفتار خاص خودش را دارد و من هم در تمام این سال ها سعی کرده ام زندگی شخصی و خانواده ام را وارد مسائل رسانه ای مرسوم این حرفه نکنم و البته ایرادی هم به دیگران نمی گیرم که چنین کاری کرده اند چون این موضوع کاملا شخصی است. شما خودتان بهتر این موضوع را می دانید چون از اولین کسانی بودید که با من مصاحبه کردید، اینکه من در همان سال های اول حضورم در این حرفه، همیشه از این فضا دور بودم و بعضا اذیت می شدم از اتفاقاتی که به زندگی شخصی ام ورود پیدا می کرد. ولی با تجربیاتی که کسب کردم و آنها را به کار گرفتم، حالا آرامش بسیار خوبی دارم و آن را با یک دنیا عوض نمی کنم. برای من آرامش امروزم از همه چیز مهم تر است و به همین دلیل همیشه سعی کردم زندگی شخصی و خانوادگی ام را از رسانه ای شدن و حواشی دور نگه دارم تا این آرامش را داشته باشم.

پوریا پورسرخ ازدواج کرد + فیلم و بیوگرافی

من هم ازدواج می کنم

ازدواج یک برگ از صفحات زندگی هر آدم نرمالی است که باید یک روز اتفاق بیفتد. به نظرم این عقیده و صحبت یک آدم نرمال نیست که مثلا بیاید در مصاحبه اش بگوید که «من امسال می خواهم ازدواج کنم!» چون به نظرم ازدواج اتفاقی است که نیاز به آن باید حس شود و سپس طرف مقابلت را پیدا کنی که این پروسه ممکن است یک ماه طول بکشد یا یک سال یا حتی بیشتر... مطمئنا من هم مثل هر آدم نرمال دیگری این اتفاق را در زندگی ام تجربه خواهم کرد، قطعا به آن فکر می کنم و ایده آل های خودم را دارم ولی تا زمانی که پیش نیاید، لزومی نمی بینم که راجع به آن صحبت کنم و حواشی رسانه ای برای خودم ایجاد کنم چون زمانی که این اتفاق بیفتد، همه متوجه خواهند شد. صحبت از ازدواج شد و جا دارد من بازهم به سام درخشانی عزیز و همسر محترم شان تبریک بگویم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied