شمانیوز
شما نیوز

سحر قریشی شام فاخرانه اش را به رخ مردم کشید + عکس

سحر قریشی سلبریتی و بازیگر پرحاشیه و جنجال ساز ، اخیرا از عکس میز شام فاخرانه اش رونمایی کرد. سحر قریشی متولد 6 دی 1366 می باشد.

سحر قریشی شام فاخرانه اش را به رخ مردم کشید + عکس

رفتار سلبریتی ها همواره زیر ذره بین است اخیرا انتشار تصویر جنجالی میز شام لاکچری و پرزرق سحر قریشی سوژه رسانه ها شده است.. سحر قریشی پیش از این هم حاشیه های زیاد دیگری داشت. سحر قریشی در ششمین روز از دی ماه سال 1366 در تهران متولد شد. سحر قریشی تنها یک برادر دارد و طرفدار دو آتیشه استقلال است.

 

 

آنچه دیگران می خوانند :

سوتی وحشتناک مجری زن تلویزیون سوژه فضای مجازی شد + فیلم جالب

 

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه با بازی در فیلم لج و لجبازی با پیشنهاد سارا خوئینی ها وارد عرصه بازیگری شد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

 

سحر قریشی آشپزی اش را به رخ کشید+عکس و میز لاکچری

سحر قریشی حسین سهیلی زاده را مانند پدرش دوست دارد. بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم «لج و لجبازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی از طریق سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید.

 

سحر قریشی در مراسم شام غریبان! + عکس

لورفتن تصاویر جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی اخیرا با لو رفتن تصاویری که نشان میداد با مهدی طارمی در ارتباط بوده است، خبر ساز شد. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان سحر قریشی بوده متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی.

سحر قریشی که عکس‌هایش با مهدی طارمی لو رفت و برایش حاشیه‌های فراوانی درست شد، در شبکه‌های اجتماعی متنی را به اشتراک گذاشت که می‌تواند از ماجرای لو رفتن عکس‌ها رمزگشایی کند.

این بازیگر نوشت: «زخم‌های امروزمان جواب لطف‌هایی است که چشم بسته به دیگران کردیم... مراقب آدم‌های کوچک اطراف‌تان باشید. آن‌ها با شما دنیای‌شان را می‌سازند و چیزی برای از دست دادن ندارند، چون به خدا ایمان ندارند.»

بعضی‌ها تصور کردند این متن متلک به طارمی است، اما به‌نظر می‌رسد قریشی به دوستی طعنه زده که تصاویر را لو داده است. گویا یک بازیگر تازه‌کار که از دوستان نزدیک سحر بوده و حالا دیگر ردی از او در صفحه قریشی نیست، متهم است به لو دادن تصاویر خصوصی این بازیگر و مهدی طارمی...

درباره این بازیگر گفته می‌شود او با یکی از بازیکنان فعلی پرسپولیس در ارتباط بوده و مدت کوتاهی هم دوست صمیمی سحر قریشی بود، به حدی که حتی به اپل‌آی‌دی او دسترسی داشته است!

 

samaneh-pakdel-and-sahar-qureshi-2

دومین تجربه تلویزیونی بازیگر پرحاشیه

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.

 

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

 

سحر قریشی در فیلم روزگاری عشق و خیانت

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطی

    عالی است

  • جوادحسین پور

    سحر قریشی رو دوست دارم