شمانیوز
شما نیوز

پست جدید و معنادار ریحانه پارسا جنجال به پا کرد + عکس

ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت: حتم دارم، مرده ایی در من زندگی میکند. اینگونه سکوتم یادم نبود.

پست جدید و معنادار ریحانه پارسا جنجال به پا کرد + عکس

ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت: حتم دارم، مرده ایی در من زندگی میکند. اینگونه سکوتم یادم نبود. پدر ریحانه پارسا شغل آزاد و مادرش خانه دار است، بچه اول خانواده و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد. میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

ریحانه پارسا

 

آنچه دیگران می خوانند : 

باربد بابایی از دوقلوهای 18 ساله اش رونمایی کرد + عکس

 

 

ریحانه پارسا در 13 فروردین 98 در 21 سالگی خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه کرد اما کمتر از 24 ساعت مشخص شد فقط یک شوخی و دروغ سیزده بود. تا جایی که بسیاری از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند!

واکنش کاربران فضای مجازی به اختلاف سنی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی ...

ازدواج ریحانه پارسا با روزبه حصاری

گفتنی است روزبه حصاری و ریحانه پارسا خبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و تنها با یک ساعت اختلاف از ازدواج خود با عکس های خبر دادند ابتدا روزبه حصاری و سپس ریحانه پارسا بدون اشاره به یکدیگرخبر ازدواج خود را رسانه ای کردند و در کامنت ها به یکدیگر تبریک گفتند و این باب شایعه ازدواج این دو را قوت بخشیده است. زیرا اولین نفری که ازدواج روزبه حصاری را تبریک گفته ریحانه پارسا بوده و همچنین اولین کسی که ازدواج ریحانه را به او در کنار همسر خوشتیپش تبریک گفته روزبه حصاری بوده است

ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی · جدید ۹۹ -گهر | خبر سرچ

ریحانه پارسا که با سریال «پدر» وارد عرصه بازیگری شد در 23 اسفند 1398 با مهدی کوشکی ازدواج کرد. این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند. گفتنی است؛ مهدی کوشکی بازیگر تئاتر و سینما در سریال‌های نمایش خانگی کرگدن و دل ایفای نقش می‌کند. این دو سر تئاتر اولئانا (دی 98) کنار هم حضور داشتند.

ریحانه پارسا متولد 77 با آقای مهدی کوشکی متولد 59 یه اختلاف سنی 18 ساله دارد، کوشکی همچنین صاحب یک پسر نوجوان نیز می باشد.

 

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، همسر مهدی کوشکی است. ریحانه پارسا، زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی(کارگردان، بازیگر و گرافیست) است.

آن‌ها در تاریخ 23 اسفند 1398 با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روزهای شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی!" ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال 97 در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان 250 نفر برای این نقش انتخاب شد.

او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد." پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است." وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

 

z7mHcrvRPcgt

مهدی کوشکی و همسر سابقش صحرا فتحی

بیوگرافی مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا:

مهدی کوشکی متولد 1359 در خرم‌آباد، نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و بازیگر سینمای ایران است. مهدی کوشکی فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما ـ تئاتر دانشگاه هنر است. مهدی کوشکی فعالیت اصلی اش در تئاتر شکل گرفت. وی با بازی در فیلم سینمایی لانتوری وارد سینما شد.

مهدی کوشکی با صحرا فتحی (صحرا فتحی متولد فروردین 1361 در آبادان، بازیگر است) ازدواج کرد و صاحب یک پسر بنام آرسام می باشد. مهدی کوشکی و صحرا فتحی به دلیل عدم تفاهم از یکدیگر جدا شدند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied