شمانیوز
شما نیوز

خالکوبی و تتوی دست بهاره رهنما جنجال ساز شد + عکس دیده نشده

بهاره رهنما بازیگری است که همیشه حاشیه ساز بوده و این حواشی با ازدواج دوم این بازیگر به اوج خود رسید. این بار نیز عکسی از تتوی دست بهاره رهنما منتشر شده که حسابی جنجال به پا کرده است.

خالکوبی و تتوی دست بهاره رهنما جنجال ساز شد + عکس دیده نشده

بهاره رهنما بازیگری است که همیشه حاشیه ساز بوده و این حواشی با ازدواج دوم این بازیگر به اوج خود رسید. این بار نیز عکسی از تتوی دست بهاره رهنما منتشر شده که حسابی جنجال به پا کرده است. این عکس  بهاره رهنما  به تازگی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است. که در ادامه می بینید.

funmoments7_118213858_2674935902780360_6003753042095470809_n

 

 

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در روستای هزاوه اراک ، بازیگر و نویسنده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته  حقوق  قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و  ادبیات  سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

 

funmoments7_118184464_3248141061969875_7384339152373433746_n

مهاجرت بهاره رهنما به انگلیس

در 2 سالگی از اراک به تهران نقل مکان کردند و در سال 1357 در بحبوحه  انقلاب اسلامی  با  خانواده  به کشور انگلستان رفتند. اما طولی نکشید که با فروکش التهابات سیاسی دوباره به  ایران  بازگشتند.

 

علت طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسمخانی فاش شد + عکس

ازدواج بهاره رهنما با پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی بود و دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در  تئاتر  پنجره‌ها و  فیلم سینمایی  بانو را دارد.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان  بازیگر سینما و تلویزیون  بوده است. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه  سینما و تلویزیون  کم کار است. رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که  وبلاگ  می‌‌نویسد.

 

طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال  زندگی مشترک  و روابط به ظاهر خوب و صمیمی در نهایت سال 1394 با توافق دو طرفه از هم  طلاق  گرفتند

 

ماجررای طلاق بهاره رهنما و همسر اولش چه بود؟

درباره پریا قاسم خانی ، دختر بهاره رهنما بیشتر بخوانید

پریا قاسم خانی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ در تهران است. او دختر پیمان قاسم خانی کارگردان و نویسنده معروف بوده و مادر ش بهاره رهنما بازیگر سرشناس سینما و  تلویزیون  است که چند وقتی است برای تحصیل به خارج از کشور رفته است.

 

بیوگرافی پریا قاسمخانی و همسرش + تصاویر پریا قاسم خانی - شبناک

مهاجرت پریا قاسم خانی از ایران

بهاره رهنما پیشتر در اینستاگرامش خبر از خروج او داده و نوشته بود: دیگر دخترم بزرگ شده و قرار است به زودی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش یعنی  موسیقی  از ما دور بشه و به خارج از کشور بره. این روزهای آخری که پیش ماست همیشه و حتی در روزهایی که در خیابان در حال رانندگی هستم به روز های پیش رو و نبودن دخترم فکر می کنم و تصور اینکه این خیابان ها رو باید بدون حضور دخترم طی کنم برایم خیلی سخته.

 

ازدواج مجدد بهاره رهنما

بهاره رهنما در تاریخ 96/6/4 با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. مراسم  ازدواج  مجدد بهاره رهنما جزئیات جالبی داشت. ماشین عروس بهاره رهنما بی ام و شاسی بلند ایکس3 بود! روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • حسین امینی .

    عالی وخوب بود.

  • دختر پاییز

    چی بگم والا