شمانیوز
شما نیوز

پشت پرده طلاق جنجالی ریحانه پارسا و همسرش لو رفت + عکس

ریحانه پارسا بعد از پاک کردن عکس های مهدی کوشکی ویدیویی از خود منتشر کرد که اعلام کرد ، حالش خوب است و برای همسرش آرزوی موفقیت دارد سپس...

پشت پرده طلاق جنجالی ریحانه پارسا و همسرش لو رفت + عکس

ریحانه پارسا بعد از پاک کردن عکس های مهدی کوشکی ویدیویی از خود منتشر کرد که اعلام کرد ، حالش خوب است و برای همسرش آرزوی موفقیت دارد در این بین کوشکی ویدیو ریحانه پارسا را لایک کرد و کامنت قلب گذاشت حال باید ببینیم جدایی در کار است یا خیر ، باید دید ریحانه پارسا و همسرش ، این زوج روشنفکرانه بدون دلخوری از هم جدا شدن یا این فقط یک بازی برای دیده شدن و جذب فالور است. ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد

 

_bazigaran_jazab_118358553_305453030551366_2117959080500862199_n

 


 

آنچه دیگران می خوانند : 

 

آلمانی حرف زدن ترانه علیدوستی در فضای مجازی غوغا به پا کرد + فیلم دیده نشده

 


 

ریحانه پارسا و بلند پروازی در زندگی

همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود. با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر رابه صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد. پدر سکوی پرش من است .

 

ریحانه پارسا در مورد نحوه انتخابش برای سریال پدر در خندوانه گفته بود:

در ابتدا قرار بود که بازیگری به نام سوگل خلیق این نقش را بازی کند اما با انصراف ناگهانی او در حالی که ۲۴ ساعت تا شروع کار مانده بود گروه سازنده سریال پدر به دنبال یک بازیگر جایگزین بودند که دستیار آقای توفیقی من را برای این کار انتخاب کردند.

فردای آن روز من با پدرم به دفتر کارگردان رفتم و گویا که من نزدیک ترین گزینه برای این نقشتشخیص داده شدم. ۸ اسفند ما به دفتر آقای توفیقی رفتیم و ۱۰ اسفند من جلوی دوربین بودم!

 

زندگی ریحانه پارسا

بشدت تو زندگی عادی ام آدم تنها و خونه نشینی هستم. در طول روز کار خواصی ام نمی‌کنم و سعی می‌کنم دورم خلوت باشه تا توی آرامش باشم، بیشتر اوقات می‌نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد.

 

خانواده و شروع فعالیت ریحانه پارسا

پدر شغل آزاد و مادر خانه دار است، بچه اول خانواده و دو خواهر کوچک تر از خود دارد؛ خانوم ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خودرا از تئاتر و کارهای دانشجویی هنرستان سوره شروع کرد، میگوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می‌دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied