شمانیوز
شما نیوز

اولین دیدار عاشقانه و غمگین ماه چهره خلیلی و همسرش + عکس دیده نشده

انتشار تصویر اولین دیدار ماه چهره خلیلی و همسرش توسط او و به واسطه دلتنگی اش منتشر شد که مورد توجه علاقه مندان به این بازیگر در اینستاگرام قرار گرفت و پخش شد.

اولین دیدار عاشقانه و غمگین ماه چهره خلیلی و همسرش + عکس دیده نشده

انتشار تصویر اولین دیدار ماه چهره خلیلی و همسرش توسط او و به واسطه دلتنگی اش منتشر شد که مورد توجه علاقه مندان به این بازیگر در اینستاگرام قرار گرفت و پخش شد. تصویر اولین دیدار عاشقانه ماه چهره خلیلی و همسرش توسط خود او در اینستاگرام منتشر شد. همسر ماه چهره خلیلی در کپشن این تصویر دردناک نوشت: تمام قصه ی ما با این عکس از فیلم رنج و سرمستی شروع شد خوب یادمه از تو خواستم که عکسی به یادگار با هم بگیریم و تو با همان خنده ی زیبا و روی گشاده استقبال کردی در باورم نمی گنجید که روزی همسفرم بشی و در این شش سال و اندی همیشه شاد و سرمست از با تو بودن گذشت و چه زود دیر شد و حالا از رنج و سرمستی فقط رنج جانسوزش باقی مانده نازنینم دلتنگتم و از این دلتنگی

شباهت باورنکردنی خواننده زن ایرانی به ماه چهره خلیلی همه را شوکه کرد + عکس

 

 

عکس لو رفته از یکتا ناصر و همسرش در خارج از کشور + عکس

 

 

فوت ماه چهره خلیلی 

ماه‌چهره خلیلی در تاریخ 17 مرداد، فوت شد. ماه‌چهره خلیلی در نقش‌های گوناگون بازی کرده بود. ماه‌چهره خلیلی  برای مخاطب ایرانی چهره یک زن آرام و مهربان را در فیلم ها داشت. شباهت خواننده زن معروف به ماه چهره خلیلی همواره مورد توجه بود.

 

آغاز بازیگری ماه چهره خلیلی 

ماه چهره خلیلی متولد 1355 تهران است.  ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از 22 سال به ایران آمد.

 

علت درگذشت ناگهانی ماه چهره خلیلی مشخص شد

عروسی ماه چهره خلیلی

بعد از این که ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می‌اید بدون اطلاع وی با پدر و مادرش صحبت میکند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. حاصل ازدواج ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی پسری به اسم پرواز می باشد.

ماه چهره خلیلی نوه کدام بازیگر ایرانی است؟

ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای«در چشم باد»،« مختارنامه» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied