شمانیوز
شما نیوز

ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن چیست؟ + سند

ظاهر و اسم جدید محمدرضا فروتن بعد از تغییر جنسیتش را در ادامه می بینید. خبری عجیب !!!برخی فعالان رسانه ای مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شده اند.

ماجرای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن چیست؟ + سند

ظاهر و اسم جدید محمدرضا فروتن بعد از تغییر جنسیتش را در ادامه می بینید. خبری عجیب !!! برخی فعالان رسانه ای مدعی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن شده اند.ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن در شبکه های اجتماعی بازتاب فراوانی یافته است بنابر ادعای برخی کاربران در توییتر، عمل تغییر جنسیت فروتن، دو ماه پیش در آلمان اتفاق افتاده است. این اخبار درحالی منتشر شده که هیچ منبع مستقل یا نزدیک به فروتن این خبر را تایید یا تکذیب نکرده اند.

 

شمانیوز صحت خبر را تایید و یا تکذیب نمی کند.

 

20200906_014452

 

محمدرضا فروتن بازیگر سینماست که در آثار کارگردانان معروف و بزرگی چون مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد، کیومرث پور احمد و... بازی کرده است. فروتن چندین بار از جشنواره‌های مختلف ایرانی موفق به دریافت جایزهٔ بهترین بازیگر مرد شده است.

 

تکذیبیه // 

وکیل رسمی محمدرضا فروتن با انتشار استوری زیر به شایعات خاتمه داد .

 

 


محمدرضا فروتن تغییر جنسیت داد + عکس و فیلم


 

 

h5bUDoa6Iugd

 

زمینه فعالیت: تئاتر، سینما، تلویزیون

تولد: ۷ دی ۱۳۴۷ ‌تهران
ملیت: ایران
پیشه: هنرپیشه، خواننده
سال‌های فعالیت: ۱۳۷۳ تا کنون
مدرک تحصیلی: دانش‌آموخته دکترای روان‌شناسی بالینی از دانشگاه آزاد
 
 
واکنش ها به ادعای تغییر جنسیت محمدرضا فروتن | سایت انتخاب
 
اوایل دهه 70 به واسطه یکی از دوستانش که عکاس فیلم ها و سریال ها بود به بهرام کاظمی کارگردان که برای نقش کوتاهی در فیلمش به دنبال یک بازیگر تازه کار می گشت، معرفی شد، پس از اجرای نخستین پلان فیلم هدف سال 1373 و تشویق کاظمی، به کلاس های آزاد بازیگری رفت و زیر نظر حمید سمندریان آموزش دید.

بازی او در یکی از قسمت‌های سریال سرنخ (قسمت تماشاخانه) به قدری تأثیرگذار بود که چند دقیقه بعد از پخش از تلویزیون، پیشنهاد بازی در فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی به او می‌شود.

 

 

تکمیلی //

 تکذیب حاشیه‌سازی‌ها در مورد یک بازیگر سینما

 شب گذشته، یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب، با انتشار توییتی مدعی انجام عمل تغییر جنسیت توسط محمدرضا فروتن از بازیگران مطرح سینما شد که این خبر، بازتاب وسیعی در توییتر و اینستاگرام و همچنین برخی کانال‌های خبری داشت و به سرعت تبدیل به سرخط اصلی خبری در فضای رسانه‌های اجتماعی شد.

به‌دنبال انتشار این خبر، برخی کانال‌های تلگرامی حتی جزئیاتی از انجام این عمل پزشکی توسط فروتن را نیز منتشر کرده و ادعاهای دیگری نیز در این خصوص مطرح کردند.

از اواخر شب گذشته، صفحه اینستاگرامی متعلق به یک وکیل مقیم آمریکا که خود را وکیل محمدرضا فروتن معرفی کرد، ادعای منتشره درباره او را تکذیب کرد اما رسانه‌های همسو با منتشرکننده خبر اصلی، با استناد به عدم فالوکردن صفحه این وکیل توسط فروتن در اینستاگرام، ادعای او را در وکالت این بازیگر زیر سؤال بردند.

در نهایت صبح امروز، محمدرضا فروتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود، خبر مربوط به عمل تغییر جنسیت را تکذیب کرده و از تعقیب قضایی منتشرکنندگان این شایعه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied