شمانیوز
شما نیوز

خبر خوش برای فرهنگیان

وزیر آموزش وپرورش گفت: برای بیمه تکمیلی فرهنگیان تلاش‌های گسترده‌ای شده است و امیدوارم در هفته‌های آینده خبرهای خوشی در این باره بشنویم.

خبر خوش برای فرهنگیان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تسنیم: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی رفاهی منطقه 5 آموزش و‌پرورش شهر تهران اظهار‌کرد: معلمی غنی‌ترین شغل است،  قلمرو معلمی دنیا و آخرت است، آنچه در دنیا داریم بیش از هر چیز دیگر مرهون نقش آفرینی معلم است و اگر این نقش  به درستی ایفا شود،  پایدارترین نقش هستی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلم همواره باید بر صدر بنشیند و قدر ببیند چراکه کریمانه‌ترین شغل را دارد، گفت: همه باید با تمام توان برای نقش آفرینی این شغل تلاش کنیم و تمام اهتمام همکاران ما هم بر این است از روزی که این مسئولیت را پذیرفتم به این نکته توجه داشتم که آینده این کشور مبتنی بر چگونگی فعالیت معلمان است،  باید ماموریت همه دلسوزان این کشور توجه به معلمان باشد.

وی افزود: طبق وعده‌ای که دادیم رتبه‌بندی معلمان تصویب شد تا گامی  در جهت احترام به ساحت معلم باشد،  برای مسکن معلمان هم توافقاتی با وزارت راه و شهرسازی داشتیم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای بیمه تکمیلی فرهنگیان تلاش‌های گسترده‌ای شده و امیدوارم در هفته‌های آینده خبرهای خوشی در این باره بشنویم ، برای ساماندهی نیروی انسانی تمام تلاش و هماهنگی‌ها را با مسئولان انجام دادیم تا ورود به سال تحصیلی جدید کیفی‌تر باشد و معلمان با آرامش بیشتری به وظایف خود بپردازند.

حاجی میرزایی عنوان‌کرد:مجموعه کاستی‌ها در طول سال‌های اخیر باعث شده به جایگاه رفیع معلمان توجه کافی نشود و تلاش من این است آینده برای معلمان روشن تر باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied