شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

گام بلند بانک تجارت از حمایت از کالای ایرانی تا رونق تولید ملی/جای گیری مناسب بانک تجارت در پازل رونق تولید ملی

بانک تجارت با اجرای طرح «پیوند ایرانی» و با استعانت از منویات مقام معظم رهبری توانست در جهت حمایت از کالای ایرانی گامی موثر بردارد و در نهایت جای گیری مناسبی در پازل رونق تولید ملی داشته باشد.

گام بلند بانک تجارت از حمایت از کالای ایرانی تا رونق تولید ملی/جای گیری مناسب بانک تجارت در پازل رونق تولید ملی

به گزارش شمانیوز؛ در شرایطی که اقتصاد کشور با چالش های متعددی روبرو شد و از طرفی اعمال و تشدید تحریم ها به عنوان عاملی مهم چوب لای چرخ اقتصاد کشور می گذاشت؛ مقوله حمایت از کالای ایرانی وهمچنین رونق تولید ملی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد که بدون شک حرکت در این مسیر می توانست به میزان قابل توجهی از هجمه تحریم های اعمالی بر کشور بکاهد و اقتصاد کشور را سرپا نگاه دارد.

 

حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی از مهم ترین اقدامات در جهت ایجاد رونق و گشایش های اقتصادی است، هر کشوری برای دستیابی به توسعه پایدار، نیازمند حمایت از تولید داخل در رقابت با کالاهای خارجی است در این میان حمایت از کالای ایرانی باید به صورت یک دغدغه در جامعه تبدیل شود.

 

حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از تولید ایرانی، کارگر و کارفرمای ایرانی و درنهایت حمایت ازمعیشت خانواده ایرانی است و با بسیج همگانی و همت بلند ایرانی می توان در این مسیر حرکت جدی داشت اما این مهم مستلزم ابزارها و زیرساخت های لازم است که هریک از دستگاه ها و نهادها زمینه های مساعدت این امر را فراهم آورند.

 

بانک تجارت با تعریف و راه اندازی طرح «پیوند ایرانی» توانست به نوعی یکی از پازل های حمایت از کالای ایرانی در جهت رونق تولید داخل نقش مهمی ایفا کند.

 

این بانک با همکاری فروشگاه رفاه با هدف حمایت از خانواده‌ها و رونق تولید کالای ایرانی تا 24 میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود 18درصد و اقساط 36 ماهه برای خرید کالای ایرانی اعطا کرده است. تسهیلاتی که از طریق تمامی شعب بانک تجارت به عنوان شعبه عامل حداکثر ظرف 30 روز پس از ثبت درخواست متقاضی پرداخت خواهد شد.

 

اگر شما هم به فکر خرید غیر نقدی کالای مورد نیاز خود هستید، می‌توانید در طرح تسهیلاتی پیوند ایرانی بانک تجارت کالای مورد نیاز خودتان را بخرید.

 

بانک تجارت ضمن حمایت از خانواده‌های ایرانی، از طریق تحریک تقاضا و افزایش خرید کالای ایرانی گامی موثر در جهت رونق تولید و کاهش بهای تمام شده کالا برداشته می‌شود.

 

این طرح همزمان با سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مورد بهره برداری قرار گرفت و متقاضیان برای ثبت نام و بهره برداری از تسهیلات تعیین شده می‌توانند از طریق نشانی http://peyvand.refah.ir/ اقدام کنند.

 گفتنی است؛اولویت با متقاضیانی است که زودتر نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام کرده‌اند.

 

*اما چطور در طرح تسهیلاتی پیوند ایرانی ثبت‌نام کنیم؟

متقاضی می‌تواند در سایت فروشگاه رفاه با ثبت مشخصات شناسنامه‌ای و انتخاب کالاهای مورد نیاز و شعبه عامل، معرفی‌نامه را از سایت دریافت و به همراه پیش‌فاکتور به شعبه بانک مراجعه کند شعبه بانک تجارت موظف است ظرف 30 روز اقدامات اعتبارسنجی را انجام داده و و رقم تسهیلات را به حساب فروشگاه زنجیره‌ای رفاه واریز کند و برگه معرفی‌نامه پرفراژ شده از سوی بانک را به فروشگاه تحویل و کالای خود را تحویل بگیرد.

گفتنی است؛ معرفی‌شدگانی که در طی مدت 30 روز نتوانند مدارک را تکمیل کنند، به صورت مکانیزه از سوی سامانه پیوند ایرانی حذف خواهند شد.

 

*ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات پیوند ایرانی

متقاضیان تسهیلات خرید کالای ایرانی طرح پیوند ایرانی برای دریافت تسهیلات باید وثیقه‌ها و تضمین‌ها که برای طرح پیوند ایرانی در نظر گرفته شده را به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات این طرح، متقاضی تسهیلات باید یک نفر ضامن با گواهی کسر از حقوق و یا دو نفر ضامن مورد تایید بانک را معرفی کند.

در آخر باید گفت در این طرح که با هدف حمایت از خانواده‌ها و رونق تولید کالای ایرانی است، تعداد 10 هزار فقره تسهیلات خرید کالای ساخت ایران به مبلغ 240 میلیون ریال با سود 18 درصد و اقساط 36 ماهه اعطا می‌شود.

گزارش:معصومه افلاکی

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied