شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل به مناسب هفده مهر روز جهانی پست

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی فرا رسیدن 17 مهر، روز جهانی پست را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل به مناسب هفده مهر روز جهانی پست

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: در متن این پیام آمده است:

تورُق بر گذشته تاریخ بشر و نگاهی به حال و آینده نشان می دهد، پست و خدمات آن همواره در دوران مختلف یار و همراه انسان بوده و هست.از زمانی که کبوترهای نامه بر و اسب های تیزپا، سفیران پست بودند تا امروز که مکاتبات و مراسلات بر بستر ابزارها و فناوری های مدرن، به دست مردم می رسد، پست، نام آشنای همیشگی بوده و هست.

بررسی صنعت پست در دنیا به ویژه کشورهای توسعه یافته و توصیه های اتحادیه پستی جهانی موید آن است که باید متحول شویم و با بازنگری در تمامی عملیات و فرایندهای مدیریتی و اجرایی، مبتنی بر فناوری های دیجیتال، همسو با نیاز جامعه حرکت کنیم تا بیش از پیش شاهد رونق کسب و کار پست باشیم.

توجه به تقویت و تکمیل زیرساخت ها و ظرفیت های شبکه از دیگر مواردی بود که از سال گذشته با جدیت دنبال شد، نوسازی ناوگان موتوری و همچنین نوسازی بخشی از ناوگان حمل و نقل بخشی از این اقدامات است.

امسال نیز با تکیه بر ظرفیت های اساسنامه شرکت ملی پست و با توجه به بستر آماده جامعه و میل روزافزون به گسترش کسب و کارهای الکترونیکی؛ برنامه راهبردی شرکت ملی پست مورد بازنگری قرار گرفت و طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک پست برای آن ترسیم شد، تا بیش از پیش شاهد رونق و ارتقا نام و جایگاه پست در جامعه باشیم.

بازنگری در برنامه راهبردی و چشم انداز پستی همراه با تغییر در چهره و ظاهر آن، افقی جدید به سوی آینده ترسیم کرده که نوید بخش فردایی بهتر، هم برای مردم و هم کارکنان پرتلاش این شبکه است.

در این تغییر رویکرد، فرصتی به وجود آمده است تا درهای شرکت ملی پست بیش از پیش به روی بخش غیردولتی به ویژه کسب و کارهای نوپا باز شود تا به مدد توسعه خدمات مشارکتی، فصلی جدید از خدمات رسانی را رقم بزنیم. البته این هدف محقق نمی­شود، مگر با همراهی و همدلی تک­تک همکاران شبکه پستی کشور.  

در مسیر تحقق این هدف، آنچه نباید از آن غافل ماند، نگاه مترقی و رهنمودهای مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات است که همواره حامی پویاتر شدن و توسعه پایدار شرکت ملی پست در سایه خدمات رسانی شایسته تر به مردم است.

17 مهر روز جهانی پست، فرصت مغتنمی است تا زحمات شبانه روزی همکاران صبور، دقیق و وظیفه شناس شبکه پستی، در سراسر کشور را پاس بدارم و این نکته را متذکر شوم که قدردان همراهی و تلاش های خستگی ناپذیر شما عزیزان در تمام طول سال، به ویژه ایام و مناسبت های خاص که با خدمت رسانی مشفقانه تان، موجب سربلندی و عزت شبکه پستی می باشید، هستم.                                                                                                                   

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied