شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین:

فولاد اکسین نقش بسزایی در رفع نیازهای صنعت نفت کشور دارد

غلامرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، طی بازدید از شرکت فولاد اکسین در رابطه با برنامه های پیش روی خود برای این شرکت، اظهار کرد: اکسین در زنجیره فولاد کشور از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است که در راستای رفع نیازهای زنجیره فولاد راه اندازی شده است.

فولاد اکسین نقش بسزایی در رفع نیازهای صنعت نفت کشور دارد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین: وی افزود: با همت و پشتکار مدیریت جدید ودیگر کارکنان در این شرکت از سال گذشته تا کنون اقدامات و دستاوردهای قابل ملاحظه ای همچون تولید انبوه ورق های مورد نیاز صنعت نفت و گاز نیز محقق شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین خاطرنشان کرد: بر اساس دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با توجه به فعالیت گسترده هلدینگ صدر تامین در حوزه فولاد، مدیریت اکسین که در گذشته توسط شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی انجام می شد در یک ماه گذشته به این شرکت محول شد.

سلیمانی در ادامه بیان داشت: طی بازدید و بررسی های انجام شده در کلیه بخش ها و صورت های مالی با توانمندی این شرکت مواجه شدم .در این راستا در وهله اول یکی از برنامه های هلدینگ، انجام تعهدات شرکت به صنعت نفت یعنی همان تامین ورق های مورد نیاز پروژه گوره به جاسک نیز می باشد.

وی با اشاره به یکی از اقدامات مهم هلدینگ، گفت: تعهد به شرکت فولاد مبارکه برای تامین ورق های مورد نیاز صنعت نفت و پس از آن مذاکره با فولاد خوزستان از اقدامات موثر و مطلوبی بود که نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه طرحهای پیش روی این شرکت دارد.

وی همچنین در جلسه شورای راهبردی فولاد اکسین خطاب به روابط عمومی ها، تاکید کرد: متاسفانه مردم همواره در معرض اخبار منفی در حوزه های اجتماعی و اقتصادی هستند، وظیفه روابط عمومی ها این است که اتفاقات مثبت را در حوزه تولید منعکس کنند و در راستای ایجاد امید در جامعه تلاش کنند.

همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از جناب مهندس اسماعیلی مدیرعامل شرکت صدر تامین و هیئت همراه به خاطر بازدید از مجموعه فولاد اکسین و حضور در جلسه کمیته راهبردی این شرکت، گزارش کاملی را از وضعیت کنونی فولاد اکسین طی هفت ماه گذشته ارائه کرد و با توجه به اهداف استراتژیک شرکت و انتظار همکاری از سهامداران محترم، آینده روشنی را برای فولاد اکسین خوزستان ترسیم نمود.

دکتر حسن زاده معاون هماهنگی استاندار خوزستان نیز که در این جلسه حضور که با حضور مدیر عامل صدرتامین جناب مهندس اسماعیلی و هیات همراه و مدیر عامل، اعضا هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان در سالن کنفرانس حوزه مدیریت این شرکت برگزار ش با ابراز خشنودی از بهبود شرایط فولاد اکسین و با اشاره به پروژه های بزرگ پالایشگاهی و پتروشیمی در استان خوزستان و نیاز این پروژه ها به ورق های فولادی خاص، طرح توسعه فولاد سازی اکسین را در شرایط حاضر بسیار حائز اهمیت دانست که با حمایت مسئولان استان، سهامداران و دولت با توان بیش از پیش می بایست پیگیری شود.

در ادامه مهندس گودرزی معاون مالی اداری صدرتامین نیز در این جلسه گفت، با اشاره به تولیدات استراتژیک فولاد اکسین، این شرکت را یک شرکت ملی دانست و بزرگترین اتفاق افتاده در شرکت فولاد اکسین را پیوند و ارتباط مجرد با فولاد خوزستان بیان کرد.

در خاتمه پس از معرفی معاونین و مدیران و بیان توضیحاتی در رابطه واحدهای تابعه، مهندس سلیمانی مدیرعامل شرکت صدرتامین، با تقدیر از خانواده‌های محترم مدیران و کارکنان، این موفقیت ها را حاصل همراهی و حمایت های خانواده ها کارکنان شرکت دانست و از وزیر محترم کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل محترم شستا بدلیل توجه به صنایع شرکت‌های هلدینگ تابعه بسیار تقدیر و تشکر نمود و بیان کرد، کار صنعت ذاتش کار سختی است اگر تلاش و همدلی کنیم در مسیر دولت قرار می گیریم، ولی باید تا نقطه ثبات حرکت خود را مراقبت کنید. دکتر سلیمانی با اشاره به جهت گیری کلی شرکت فولاد اکسین گفت، دوست داریم حرکت های خود را در توسعه اکسین با همراهی فولاد خوزستان انجام دهیم و تا از تمام ظرفیتهای استانی و ملی در راستای حرکت رو به رشد اکسین استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied