شمانیوز
شما نیوز

اختصاص بیش از ۳۲ هزار متر مربع فضای ورزشی به کارکنان زاگرس جنوبی

حدود ۳۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای ورزشی در ستاد و مناطق عملیاتی در اختیار کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی قرار گرفته که با احتساب کل کارکنان، سرانه فضای ورزشی بیش از شش متر مربع برای هر نفر تعریف شده است.

اختصاص بیش از ۳۲ هزار متر مربع فضای ورزشی به کارکنان زاگرس جنوبی
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی: مهندس حسین شکوری فر مدیرمنابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی درباره فعالیت های صورت گرفته در رابطه با اختصاص فضا و امکانات ورزشی به کارکنان این شرکت اظهار داشت : همه مناطق عملیاتی و کمپ های اقماری از سالن های ورزشی، استخر و تجهیزات مناسب برخوردار هستند و تجهیزات نیز به شکل دوره‌ای بهسازی و یا خریداری می شوند.در ستاد شیراز نیز فضای ورزشی مورد نیاز کارکنان و خانواده های آنان از طریق اماکن متعلق به شرکت و یا اجاره امکانات موجود در سطح شهر تامین می شود. همچنین در شهر جم که تعدادی از خانواده های کارکنان مستقر هستند نیز از ظرفیت های موجود در شهرک توحید جم استفاده می شود. لازم به توضیح است که سرانه ورزشی نیز از طریق نفت کارت در اختیار همکاران قرار می گیرد.

شکوری فر در رابطه با ارزشیابی، ترفیعات و انتصابات و وام های اعطایی به کارکنان تصریح کرد : طی دو ماه گذشته و پس از اعمال ارزشیابی سال ۹۷ کارکنان ترفیعات ۵۸۸ نفر از کارکنان مناطق عملیاتی در سامانه جامع نیروی انسانی تغذیه شده است. همچنین در ده ماهه سال جاری ۲۰۱۷ فقره وام به کارکنان اعطا شده است و ۶۳۳ انتصاب مورد بررسی و تایید قرار گرفته و تعدیل مدرک آن دسته از کارکنان که امکان پذیر بوده است نیز بررسی و جهت تصویب به شرکت ملی نفت ایران ارسال شده است.

وی افزود : علاوه بر این در سال جاری به منظور جلوگیری از تضییع حق همکاران محترم طرح" بررسی مجدد مزایا و فوق العاده های پرداختی به کارکنان مناطق عملیاتی " در دستور کار قرار گرفت که برای ۱۳۳۵ کارمند، ۱۰ آیتم حقوقی و در مجموع۱۳۳۵۰ آیتم بررسی و موارد اصلاحی اعمال شده است.

بر اساس این گزارش ، از دیگر اقداماتی که در سال جاری انجام شده است، تغییر شیوه پرداخت وام اضطراری است. در مجموع از ابتدای سال جاری تا کنون حدود ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام اضطراری به تعداد ۴۵۴ نفر از کارکنان رسمی اعطا شده است که با توجه به افزایش تعداد پرداخت ها نسبت به سال ۹۷ رضایتمندی به وجود آمده است.

این گزارش می افزاید ، در حال حاضر تقریبا پنج هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی در این شرکت مشغول فعالیت هستند که از این تعداد یک هزار و ۷۸۰ نفر نیروی رسمی، بیش از ۶۰۰ نفر قرارداد مدت موقت و حدود سه هزار نفر نیز به عنوان نیروی پیمانکاری فعالیت می‌کنند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت های سه گانه بهره‌بردار تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که از پنج منطقه فعال عملیاتی نار و کنگان، آغار و دالان، پارسیان،سرخون و گشوی جنوبی و سروستان و سعادت آباد بخشی از نفت و گاز مورد نیاز کشور را تولید و به مبادی مصرف ارسال می کند.
 

19904_orig - Copy (2)

 

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied