شمانیوز
شما نیوز

مسئول گروه علمی سامانه 1666 مطرح کرد:

برخورداری بیمه شدگان از نظرات کارشناسان درباره کرونا درسامانه 1666

مسئول گروه علمی سامانه 1666 گفت : بیمه شدگان درتماس با سامانه 1666 از راهنمایی های لازم جهت آگاهی از بیماری کرونا برخوردار می شوند.

برخورداری بیمه شدگان از نظرات کارشناسان درباره کرونا درسامانه 1666

به گزارش شمانیوز به نقل از آی هینا، علیرضا اعرابی درخصوص اقدامات انجام شده درسازمان بیمه سلامت جهت آگاهی بیمه شدگان از بیماری کرونا گفت: پس از شیفت بندی پزشکان برای فعالیت درسامانه 1666 درسطح 2، مقررشد به جهت هماهنگی درپاسخ گویی پزشکان به تماس گیرندگان گروه علمی تشکیل شود؛ تا مستندات علمی درباره بیماری کرونا بررسی شده و براساس نیاز افراد از طریق سامانه 1666 و سایت سازمان به اطلاع مردم رسد.

 

مسئول گروه علمی سامانه 1666 افزود: فرم اولیه تهیه شده و شکایت افراد از روشن سازی علائم ابتلاء به کرونا دراین فرم ها ثبت می شود، لذا برمبنای شکایت ها علائم درست به مردم آموزش داده می شود؛ بدون شک  این رویه سبب می شود بارمراجعه مردم به بیمارستان ها کاهش پیدا کرده و چرخه انتقال بیماری کرونا گسترش پیدا نکند.

 

وی تاکید کرد: طبق آمارهای اخذ شده شایع ترین علائم ذکر شده توسط مردم درسامانه 1666 سرفه و سپس مساله گلودرد و تنگی نفس است، به طورحتم بیشتر این مسائل نیازمند مراجعه فرد به پزشک نبوده و می توان با ارایه راهکارهای علمی استرس مردم را کاهش داد؛ البته افراد نیازمند به مراجعه برای مراکز درمانی نیز توسط کارشناسان درسامانه 1666 از راهنمایی های لازم برخوردار می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied