شمانیوز
شما نیوز

زمان واریز بسته معیشتی مربوط به کرونا

اولین واریز بسته حمایتی برای ۳ میلیون نفر که شامل رقم ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی است، پس فردا شب یعنی چهارشنبه ۲۸ اسفند به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

زمان واریز بسته معیشتی مربوط به کرونا

به گزارش خبرنگار شمانیوز : نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه کشور: اولین واریز بسته حمایتی برای ۳ میلیون نفر که شامل رقم ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی است، پس فردا شب یعنی چهارشنبه ۲۸ اسفند به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

کانال ویژه خبری: نوبخت، رییس سازمان برنامه بودجه کشور: اولین واریز بسته حمایتی برای ۳ میلیون نفر که شامل رقم ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی است، پس فردا شب یعنی چهارشنبه ۲۸ اسفند به حساب سرپرست خانوارها واریز می شود.

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده دولت با شیوه های متعددی در صدد حمایت زا اقشار آسیب دیده و خانوارهای کم درآمد برامده است. اعطای تسهیلات قرض الحسنه به برخی از صاحبان مشاغل، اعطای کمک بلاعوض به خانوارهای کم درآمد، اعطای تسهیلات خرید به کارگران فصلی، تعویق زمان پرداخت اقساط برای برخی مشاغل و تمدید مهلت پرداخت اقساط تمامی وام های قرض الحسنه از جمله کمک هایی است که در این راستا تدارک دیده شده است.

 بر اساس این گزارش مرحله اول کمک های بلاعوض از روز سه شنبه به حساب خانوارهای کم درآمد واریز خواهد شد. مبلغ در نظر گرفته شده ۲۰۰ هزار تومان برای خانوارهای تک نفره تا ۶۰۰ هزار تومان برای خانوارهای ۵ نفره است. مبالغ پرداختی در این قالب برای خانوار یک نفره ۲۰۰ هزار تومان، خانوار دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، خانوار سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار تومان و خانوار پنج نفره یا بیشتر رقم ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفته است: این کمک‌ها در چهار مرحله انجام می‌شود و به حدود سه میلیون نفر تعلق می‌گیرد و تصمیم  بر آن شد که بسته به تعداد افراد خانوار، از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان تحت عنوان بسته حمایتی ویژه پرداخت شود و نخستین آن سه شنبه همین هفته پرداخت می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ز ز

    چرا برای ما که هیچ درامدی نداریم معیشتی تعلق نگرفت

  • محدثه

    مددجویان بهزیستی که معلولین و زنان سرپرست خانواده هستند جز نیازمندترین قشر ایرانی هستند که فاقد درامد ثابت هستند

  • برزان پشابادی

    من یک کارگر ساده هستم

  • سعید درانی

    خانوار دونفره کی میریزن؟ امشب چهارشنبه نریختن از همه خانوارهای دو تا به بعد یجا میدن؟ یا نه ب نوبت؟

  • ناشناس

    چرا به ما بسته حمایتی کرونا ندادند ما وضع مالی انچنانی نداریم

  • خانم باسرم ازشهرستان چابهار بخش پلان

    چرایارانه کرونا به سرپرستان خانوارا که زن هستند تحت پوشش بهزیستی هستند تعلق نگرفت

  • رسولی

    من تحت پوشش کمیته با ماهی ۱۰۰ازامدادویارانه میشه زندگی کردکارازادم نیست بادوفرزندچراکمک دولت بابت کرونابه ما تعلق نگرفت آخه چرآ

  • نیلوفر

    چرابسته کرونایی این ماه برام واریزنشد