شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو و بهبود سئوی سایت

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره رپورتاژ آگهی صحبت کنیم و اهمیت خرید آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. رپورتاژ آگهی چیست؟ تاثیر آن بر سئو چیست؟ اهمیت خرید رپورتاژ آگهی بر پروژه شما چیست؟ برای پاسخ به این سوال ها این مقاله را دنبال کنید. شما برای خرید رپورتاژ آگهی نیازمند دانستن یک سری از مسائل از جمله تعریف مفهومی رپورتاژ، ویژگی های آن، تاثیر آن بر کسب و کار و غیره هستید که در ابتدای این مقاله به آن ها اشاره شده است.

خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو و بهبود سئوی سایت

 

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درباره رپورتاژ آگهی صحبت کنیم و اهمیت خرید آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. رپورتاژ آگهی چیست؟ تاثیر آن بر سئو چیست؟ اهمیت خرید رپورتاژ آگهی بر پروژه شما چیست؟ برای پاسخ به این سوال ها این مقاله را دنبال کنید. شما برای خرید رپورتاژ آگهی نیازمند دانستن یک سری از مسائل از جمله تعریف مفهومی رپورتاژ، ویژگی های آن، تاثیر آن بر کسب و کار و غیره هستید که در ابتدای این مقاله به آن ها اشاره شده است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

 

رپورتاژ آگهی در واقع خبر های تبلیغاتی هستند که برای معرفی خدمات و محصولات و کسب و کار های مختلف نوشته می شوند و پس از تهیه این تبلیغات آن ها را در سایت های خبری پربازدید منتشر می کنند. کلمه ی رپورتاژ یک کلمه ی لاتین بوده و از کلمه ی ریپورت به معنای گزارش گرفته شده است.

 

در واقع رپورتاژ در حوزه های مختلفی وجود داشته است و امروزه با افزایش استفاده از اینترنت در حوزه تبلیغات اینترنتی و سئو سایت نیز ورود کرده است و به عنوان یک گزارش یا مصاحبه برای معرفی برندها یا اشخاص در سایت های خبری مطرح شده است و به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر می شود.

 

از رپورتاژ آگهی می توان به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین روش های تبلیغات اینترنتی نام برد. همچنین به کمک این روش می توان فرایند برند سازی  و معرفی محصولات و خدمات جدید خود را انجام داد. تاثیر بالای این نوع تبلیغات به دلیل غیر مستقیم بودن آن است که باعث اعتماد هرچه بیشتر مخاطبان در زمان مشاهده آن می شود و موجب می شود تا مطلب را مشتاقانه مطالعه کنند.

 

همانطور که گفته شد رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید منتشر می شود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس و هایپرلینک فالو می باشد.

 

ویژگی های یک ریپورتاژ خبری خوب

 

از مهم ترین نکته های یک رپورتاژ آگهی تاثیر گذار نوشتن محتوای خوب در تبلیغ مورد نظر است تا به موفقیت یک کمپین تبلیغاتی منجرب شود. سایر شرایطی که یک رپورتاژ موفق را منجر می شوند عبارتند از:

 

محتوای آگهی صرفا جنبه تجاری نداشته باشد و بخش اعظم آن روی محوریت آموزش و یادگیری پیاده سازی شده باشد.

محتوای آگهی حداقل بین 600 تا 2000 کلمه باشد که خواننده از خواندن آن زده نشود.

حتما از تصاویر و فایل‌های چندرسانه‌ای جذاب و با کیفیت استفاده شود.

توصیه می‌شود در محتوای آگهی نهایتا 3 یا 4 لینک درج شود.

کلماتی که در محتوای آگهی لینک‌دار می‌شوند بهتر است به کلمات کلیدی شما نزدیک باشند.

 

vnn

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی سایت

 

از معیارهای مورد بررسی گوگل در موضوع سئوی سایت و بهینه سازی در گوگل ایجاد لینک یا همان لینک بیلدینگ است. همانطور که می دانید اگر لینک سازی بر اساس معیارها و قوانین گوگل ساخته شده باشد، می‌تواند ارزش بالاتری به خود بگیرد. در رپورتاژ آگهی که خریداری می کنید لینک ها به صورتی ساخته خواهند شد که ارزش بالایی را دارند و تاثیر منفی بر سئو شما نخواهند گذاشت. در واقع شما با خرید بک لینک علاوه بر تبلیغ آگهی خود تاثیر مثبتی بر سئو سایت خود خواهید داشت.

 

در روش های دیگر تبلیغات  مدت نمایش آگهی محدود بوده و تا زمانی که هزینه آن را پرداخت کنید نمایش داده خواهد شد. همچنین با منقضی شدن آگهی تاثیر مستقیم آن نیز از بین خواهد رفت؛ این در حالی است که شما با خرید رپورتاژ آگهی از تسمینو تنها یک بار برای همیشه هزینه را پرداخت می کنید.

 

مراحل ساخت و انتشار رپورتاژ آگهی

 

پس از انتشار در صفحه اصلی سایت، در صفحات داخلی نمایش داده می‌شود.

به دلیل رنک بالا و اتوریتی سایت آگهی گیرنده، می‌تواند بهترین اثر را روی کسب و کار شما بگذارد.

لینک سازی که بر پایه کلمات کلیدی می‌کنید مرتبط با وبسایت شما است.

به دلیل ایندکس سریع‌تر رپورتاژ آگهی در موتورهای جستجو، لینک سایت شما نیز زودتر مورد بررسی و Crawl قرار می‌گیرد.

همانطور که گفته شد رپورتاژ تبلیغاتی غیر مستقیم می باشد و باعث اعتماد مشتریان خواهد شد که همین مسئله تاثیر بسزایی بر بهتر بودن این تبلیغ نسبت به سایر روش ها خواهد داشت. مردم از دیدن رپورتاژ آگهی‌ در رسانه‌ها لذت می‌برند. خریدارانِ بالقوه تبلیغات را به چشمِ «اخبار قابل استفاده» نگاه می‌کنند که اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در خصوص خرید هر آنچه به آن نیاز دارند، برای‌شان مهیا می‌کند.

 

چنانچه خودتان قصد نوشتن محتوای یک ریپورتاژ را دارید می بایست یک سری از نکات را رعایت کنید. در نوشتن رپورتاژ سعی کنید که تمام تمرکز خود را بر یک جنبه‌ی جالب‌ توجه از کسب‌ و کار آگهی دهنده بگذارید. اقدام به ایجاد چهره ای برای کسب و کارها کنید. سعی کنید متن هایی که می نویسید برای خواننده تبلیغ جالب و جذاب باشد. در سراسر متن خود از زبان ساده و محاوره ای استفاده کنید تا متن شما گیرا و جذاب باشد. از به کاربردن کلمات و پاراگراف های طولانی خودداری کنید.

 

خرید رپورتاژ آگهی در تسمینو

 

متن می بایست طبق استانداردهای تعیین شده در چگونه رپورتاژ بنویسیم باشد.

امکان همکاری با سایت هایی که فعالیت آنها مغایر قوانین کشور است وجود ندارد.

از ارائه رپورتاژ آگهی به شرکت های هاستینگ معذوریم.

تیم تسمینو در تایید یا رد همکاری برای رپورتاژ کاملا مختار است.

 

شما با مطالعه موارد بالا می توانید آگاهی و اطلاعات کاملی در مورد این نوع آگهی کسب کنید و پس از آن با اطمینان کامل اقدام به خرید از تسمینو کنید برای خرید ابتدا درخواست خود را از طریق راه های ارتباطی در دسترس برای تیم ما ارسال کنید. در ادامه تاییدیه ای در مورد پذیرش آگهی از سوی تیم تسمینو برای شما ارسال خواهد شد؛ پس از دریافت تاییدیه شما می بایست محتوای آگهی مدنظر خود را  به صورت فایل مورد تایید تسمینو از طریق راه های ارتباطی مربوطه ارسال کرده و در گام بعدی اقدام به پرداخت هزینه رپورتاژ تبلیغاتی خود کنید. در پایان مراحل تیم تسمینو بررسی های نهایی را برای درج آگهی انجام داده و نتیجه را به شما اعلام خواهد کرد.

منبع                                                            

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied