شمانیوز
شما نیوز

وزیر اقتصاد خواستار تسریع در ارائه گزارشی از جزییات برنامه های اقتصادی پسا کرونا در استان اصفهان شد

بیست و هفتمین جلسه ستاد مدیریت بیماری های کرونای استان اصفهان با حضور دکتر فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی، و وزیر معین استان اصفهان در امر مقابله با ویروس کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

وزیر اقتصاد خواستار تسریع در ارائه گزارشی از جزییات برنامه های اقتصادی پسا کرونا در استان اصفهان شد

به گزارش شمانیوز به نقل از شادا، دکتر فرهاد دژپسند در این جلسه که با حضور مدیران استانی برگزار شد، با توضیحاتی که توسط استاندار و روسای کمیته های تخصصی «مدیریت و برنامه ریزی اقتصادی دوره پسا کرونا» و «سلامت» ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ارایه شد،  در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای پیشگیری، مقابله با بیماری کرونا و برنامه های پسا کرونا در استان قرار گرفت.

 

دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و وزیر معین استان اصفهان در امر مقابله با کرونا، در این جلسه بر رعایت جدی پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در استان اصفهان تاکید کرد.

 

وزیر اقتصاد همچنین خواستار تسریع در ارائه گزارشی از جزییات برنامه های اقتصادی پسا کرونا در استان اصفهان از سوی مقامات استان شد تا تصمیمات لازم هر چه سریعتر از سوی مراجع ذیربط اتخاذ گردد.

 

در این جلسه مسئولان استان اصفهان نیز ضمن بیان عملکرد و اقدامات صورت گرفته در امر مقابله با کرونا، مشکلات مربوط را مطرح کردند که وزیر اقتصاد بنا به موضوعات مطروحه دستورات لازم را صادر نمود.

 

گفتنی است وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی از سوی معاون اول رئیس جمهور به عنوان معین استان اصفهان و همچنین استان خراسان رضوی در امر مقابله با کرونا تعیین شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied