شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

دولت برای مهار کرونا برنامه منسجمی ندارد/ عملکرد روحانی خلاف قانون است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت هیچ برنامه منسجمی برای مهار و کنترل ویروس کرونا ندارد.

دولت برای مهار کرونا برنامه منسجمی ندارد/ عملکرد روحانی خلاف قانون است

به گزارش شمانیوز، “احمد علیرضابیگی” در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار شمانیوز گفت: براساس قانون، در شرایطی که بحرانی در کشور ایجاد شود و زندگی و جان مردم در معرض خطر جدی قرار گیرد، رییس جمهور موظف است شورای عالی مدیریت بحران کشور را تشکیل دهد اما متاسفانه آقای روحانی برخلاف قانون عمل کرده و به جای تشکیل این شورا، ستاد ملی مدیریت کرونا را راه اندازی نموده است.

 

وی اظهار داشت: بنده به عنوان عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی مدیریت بحران، اواخر اسفندماه نامه ای به رییس جمهور نوشته و از او درخواست نمودم که به جهت اهمیت موضوع کرونا، این شورا را تشکیل دهد اما متاسفانه رییس جمهور هیچ توجهی به این نامه نکرده و از تشکیل شورای مدیریت بحران طفره رفت.

 

او افزود: در این شرایط حساس که کشور درگیر بیماری کرونا است، آقای روحانی به جای تشکیل ستادهای مختلف و زائد که هیچ کارایی ندارند، باید به قانون تن دهد و شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل دهد.

 

این نماینده مجلس بیان کرد: البته فرار از مسئولیت و عدم پاسخگویی روش مدیریتی رییس جمهور است.در جریان گران شدن بنزین هم دیدیم که ایشان مسئولیت مشکلات بوجود آمده را متوجه وزیر کشور دانست و اعلام کرد که خودم هم روز جمعه متوجه شدم که بنزین گران شده است.اکنون نیز که ویروس کرونا جان، مال و زندگی همه مردم را به شدت متاثر کرده، مسئولیت ستاد ملی مدیریت کرونا را به وزیر بهداشت واگذار نموده است تا خودش را از مسئولیت مستقیم مبرا کند.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی به تصمیمات متناقض ستاد ملی کرونا اشاره کرد و گفت: از زمان تشکیل ستاد مدیریت کرونا ، مدام شاهد تصمیم های متناقض این ستاد هستیم که در اکثر مواقع موجب سردرگمی مردم شده است.

 

او ادامه داد: در واقع باید گفت که دولت هیچ برنامه مشخص و منسجمی برای مهار و کنترل ویروس کرونا و بیماری کووید ۱۹ ندارد و اگر رییس جمهور شورای عالی مدیریت بحران را تشکیل می داد به طور قطع شاهد تصمیم گیری های متناقض و بی برنامه نبودیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied