شمانیوز
شما نیوز

زمان واریز وام یک میلیونی مشخص شد + جزئیات

نرخ سود ۱۲ درصد وام یک میلیون تومانی برای متقاضیان حذف شده است و تا روز قبل از شروع ماه رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود؛ همچنین ثبت‌نام برای متقاضیان از طریق پیامک انجام خواهد شد.

زمان واریز وام یک میلیونی مشخص شد + جزئیات
به گزارش خبرنگار شمانیوز : برای ثبت نام در وام یک میلیونی دولت و یا همان وام کرونا، پیامکی با سر شماره V.REFAH به تلفن همراه سرپرستان خانواده ارسال شده که در صورت تمایل می توانند کد ملی خود را به سامانه 6369 ارسال و ثبت نام کنند.

به گزارش افکارنیوز ، میرزایی، سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا درباره آخرین جزئیات ثبت نام این وام و زمان واریز وام یک میلیونی گفت:  افرادی که تا امشب 31 اردیبهشت 99 پیامک بدهند، پنج شنبه همین هفته، وام یک میلیون تومانی را دریافت خواهند کرد.

 

ثبت نام سیم کارت رایگان برای دریافت وام یک میلیونی

اما بسیاری از سرپرستان خانوارها که سیم کارت ندارند در روزهای اخیر دچار سوال شده اند که چه کار باید بکنند.

این افراد باید سیم کارت تهیه کرده و پس از دریافت پیامک ثبت نام کنند، همراه اول در روزهای اخیر ثبت نام سیم کارت برای سرپرستان خانوار هایی که سیم کارت ندارند را رایگان کرد اما تجمع در مقابل دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر همراه اول باعث شد که ثبت نام این سیم کارت نیز به صورت اینترنتی انجام پذیرد.

 

زمان واریز وام یک میلیون تومانی

سرپرستان خانوار که تا 7 اردیبهشت پیامک ثبت نام را به سامانه 6369 ارسال نمایند نیز یازدهم اردیبهشت، وام را دریافت خواهند کرد.

این در حالی است که علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در نامه‌ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ازدحام در دفاتر پیشخوان دولت، خواستار به کارگیری تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در از طریق این دفاتر شد.

 

 

فیلم لورفته از رقص عاشقانه محسن افشانی با همسرش در ترکیه + فیلم و عکس

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امیر

    عالی

  • عباس سهرابی

    خبرسانی درست وب موقع ممنون ار سایت خبری

  • الهه رضایی

    الهه رضایی

  • ح. م

    خداکنه واریزکنند و بهونه نیارن

  • ناشناس

    سلام من در خانه 5 نفر هستیم حالا وام یارانه ای 2 میلیون واریز می شود

  • خودم

    مرسی

  • ناشناس

    سارا