شمانیوز
شما نیوز

کاربرد نرم افزار مرکز تماس در بهبود کسب و کار

در حدود سه ماه پیش که برای اولین بار صحبت از ویروس ناشناخته کرونا شده بود، کمتر کسی بر این باور بود که اقتصاد جهان تا این اندازه تحت تاثیر قرار بگیرد.

کاربرد نرم افزار مرکز تماس در بهبود کسب و کار

 

به گزارش شمانیوز و به نقل از تابناک؛ درنتیجه شیوع جهانی بحران کرونا بعضی از شرکت ها برای مقابله با تبعات اقتصادی آن، اقداماتی را انجام داده اند. از جمله مهم ترین آن‌ها، حرکت فضای آموزشی از برگزاری کلاس های حضوری به کلاس های آنلاین، رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در محیط کار، برگزاری جلسات غیرحضوری و دورکاری است. آنچه در این شرایط تحمیلی مشخص است، اهمیت حفظ ارتباطات است. از این رو شرکت ماهان ارتباط (زیرمجموعه شرکت انتقال داده ماهان)، با ارائه راهکار ویپ (انتقال صدا تحت پروتکل اینترنت)، ارتباطات موثر و مداوم را تضمین کرده است.

 

نرم‌افزار ویپ چیست؟

 

ویپ (مرکز تلفن تحت شبکه) یک سیستم تلفنی برای برقراری و دریافت تماس بر بستر شبکه است. به عبارت دیگر وقتی تماسی از طریق ویپ برقرار می شود، صدای تماس گیرنده به دیتای دیجیتالی و سپس از دیتای دیجیتال به حالت دیتای آنالوگ تبدیل می شود که تلفن در سمت دیگر خط بتواند آن را دریافت کند. از مزایای ویپ برای شرکت ها می توان به ایجاد منوی صوتی، امکان ضبط مکالمات، تعریف شماره داخلی برای پرسنل، هدایت تماس و غیره اشاره نمود. امکان مانیتورینگ و مراقبت تماس ها برای کسب و کارهایی که کارمندان آن به دور کاری مشغول هستند بسیار مفید است، چرا که مدیران شرکت ها می توانند در کنار کاهش چشمگیر هزینه های خود ، مکالمه دلخواهشان را شنود کنند. سایر خدمات ویپ به تفصیل در صفحه «مدیریت مرکز تماس» شرح داده شده اند.

 

شسی

 

 

چه قابلیتی ویپ را به ابزاری ضروری در شرایط بحرانی تبدیل می کند؟

 

طی سه ماه گذشته تقریباً نیمی از کسب وکارها به تغییر فضای کاری خود روی آورده اند. بسیاری از فعالیت ها به برگزاری جلسات متعدد وابسته هستند و در شرایطی که امکان تجمع وجود ندارد، احتمال برگزاری این جلسات ناممکن شده است. مدارس، دانشگاه ها و آموزشگاه ها به برگزاری کلاس های آنلاین روی آورده اند. همچنین بعضی شرکت ها به منظور رعایت فاصله گذاری های اجتماعی و برای حفظ سلامت کارمندان، دورکاری را انتخاب کرده اند. خوشبختانه در دنیای امروز و با پیشرفت اینترنت، و با استفاده از تکنولوژی ویپ (صدا روی پروتکل اینترنت)، انتخاب هر یک از این شرایط نه تنها آسیب‌زا نیست بلکه مزایای خود را دارد: به عنوان نمونه کارمندان می توانند بدون نگرانی از مبتلا شدن به ویروس در مسیر رفت و آمد و در محیط شرکت و همچنین با تمرکز بالا به فعالیت خود ادامه دهند. جلسات و کنفرانس ها به صورت تلفنی و تصویری برگزار شوند و شرکت هایی که چندین شعبه و دفتر دارند، ارتباط خود را با آن ها حفظ کنند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، این شرایط می تواند به بهبود اثربخشی فعالیت شرکت ها کمک کند.

 

سازمان هایی که دارای دفاتر پراکنده در سطح شهر، کشور یا بین المللی هستند برای برقراری ارتباط تلفنی کم هزینه و پایدار نیاز به یک سیستم تلفنی دارند. سیستم تلفنی ویپ به بستری از نوع اینترنت یا شبکه داخلی بر بستر اینترانت انتقال بین دفاتر نیاز دارد. چنین انتقال باکیفیتی در سطح کشور باید توسط یک شرکت اینترنتی مهیا شود. ماهان نت به عنوان یکی دیگر از زیرمجموعه های شرکت انتقال داده ماهان، باکیفیت ترین شبکه انتقال اینترانت را به صورت گسترده ارائه می دهد.  

 

چرا ماهان ارتباط؟

 

شرکت دانش بنیان ماهان ارتباط، اقدام به طراحی نرم افزار کاملا ایرانی «ماهان ویپ» کرده است که خدمات مدیریت مرکز تماس و ویپ را ارائه می دهد. در نرم افزار ماهان ویپ هدف این است که بتوان با کاهش هزینه های تماس، به مدیریت تماس ها پرداخت. نرم افزار ماهان ویپ به کسب و کارها این امکان را می دهد تا از چندین فناوری ارتباطی مانند تماس صوتی و تصویری، ویدئو کنفرانس، جمع آوری داده از جمله نظرسنجی، بررسی و مانیتورینگ تماس ها و قابلیت موبیلیتی از طریق یک نرم افزار جامع استفاده کنند.

 

با نرم افزار ویپ، شرکت ها می توانند با استفاده از یک بستر ارتباطی قابل اطمینان (اینترنت، اینترانت)، تماس های کاری را مدیریت کنند. کسب و کارهایی که تعداد تماس های بالایی دارند در این شرایط بدون نگرانی می توانند با امکاناتی از جمله تعریف داخلی برای کارمندان خود، هدایت یا انتقال تماس ها، به فعالیت شرکت بدون کوچکترین مشکلی ادامه دهند.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار ماهان ویپ، به وبسایت این شرکت به آدرس mahanvoip.com مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 02187273 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این شرکت اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied