شمانیوز
شما نیوز

دستور العمل فروش ویژه محصولات ایران خودرو + فیلم و نحوه ثبت نام

آشفتگی بازار خودرو از مشخصات مهم سالهای اخیر است که بی‌ارتباط با وضعیت تولید شرکت‌های خودروساز نیست. نوسانات نرخ ارز در سه ماهه پایانی سال ٩٦، خروج آمریکا از برجام و وعده بازگشت تحریم‌ها در اردیبهشت ٩٧، به کاهش تحرک در خطوط تولید خودروسازان انجامید تا آنجا که تعداد خودروهای تولیدی در سال گذشته در مقایسه با سال ٩٦ کاهش قابل توجهی یافت.

دستور العمل فروش ویژه محصولات ایران خودرو + فیلم و نحوه ثبت نام

شرکت ایران خودرو در راستای ایجاد امکان ثبت نام و فرصت برابر بـرای همـه متقاضـیان خـودرو، حـذف دلالان و واسطه گران از بازار خودرو و ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه خودرو به مصرف کنندگان واقعی خودرو، فروش فـوق العاده محصولات ایران خودرو را اجرا خواهد نمود.در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو قیمت قطعی بوده و موعد تحویـل حـداکثر 3 ماهه خواهد بود و وجه خودرو در دو مرحله دریافت خواهد شد، ضمنا" در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت برنامه ریزی شده، مشتریان به روش قرعه کشی انتخاب خواهند شد. براین اساس طرح فروش فوق العاده ایران خودرو به روش اعتباری محصولات ایران خودرو از ساعت 8 صبح چهارشنبه مورخ 99/03/07 با شرایط ذیل آغاز می‌گردد و لغایت تاریخ 99/03/14  ادامه دارد.

 

طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه آزادسازی خرمشهر + خودروها + قیمت مصوب قرعه کشی [به روز رسانی] - خرداد

به گزارش شمانیوز به نقل از شهر خبر : مشتریان می‌توانند از تاریخ 99/03/04 نسبت به پیش ثبت نام و احراز هویت و دریافت کلمه عبور اقدام نمایند.

نکته 1: امکان دسترسی به راهنمای جامع ثبت نام و یا تنظیم کلمه عبور،در صـفحه اول سـایت فـروش اینترنتـی در بخش اطلاعیه‌ها وجود دارد.

نکته 2: شماره کارت یا حساب بانکی که وجه ثبت نام خودرو به حساب شرکت واریز می گردد، الزاما" مـی‌بایسـت متعلق به شخص متقاضی باشد.

شرایط عمومی بخشنامه جهت استفاده از روش فروش فوق العاده:

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 36 ماه است.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه‌های فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا تعلق می‌گیرد.

حداقل سن متقاضی 18 سال تمام و ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم است.
ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.
مشتریانی که دارای پلاک انتظامی فعال(به نام خود) باشند امکان ثبت نام را ندارند.
تنظیم صلحنامه امکانپذیر نیست.

سند خودرو به مدت یک سال در رهن شرکت ایران خودرو باقی می‌ماند بدیهی است امکان فک رهن قبل از یکسال مقدور نیست.

گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

 

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو از 4 خردادماه 99 [به روز رسانی] - خرداد 99

ایران خودرو قصد دارد به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل بازار و حذف سوداگری و عرضه عادلانه خودرو از روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه نخستین فروش فوق العاده خود را با موعد تحویل حداکثر سه ماه آغاز کند.

این طرح از روز چهارشنبه این هفته آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. با پایان مهلت یک هفته ای و ثبت نام تمامی متقاضیان، با استفاده از سازو کار قرعه کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت نام کنندگان نهایی مشخص خواهند شد.

طبق تصمیمات اتخاذ شده، پس از گذشت 72 ساعت از اتمام دوره زمانی ثبت نام فهرست اسامی انتخاب شدگان از سایت ایران خودرو و همچنین ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مشتریان انتخاب شده ملزم خواهند بود تا ظرف مدت 48 ساعت اقدام به تکمیل وجه از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو کنند. وجوه متقاضیانی که جزو ثبت نام کنندگان نهایی نیستند نیز ظرف مدت 7 روز عودت خواهد شد. تحویل خودرو نیز تا حداکثر سه ماه از زمان تکمیل وجه انجام خواهد شد.

از جمله شرایط لازم برای شرکت در برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو اختصاص یک دستگاه خودرو به هر شماره ملی، عدم خرید خودرو در 36 ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا، دارا بودن سن حداقل 18 سال و ارایه گواهینامه رانندگی است.

از سوی دیگر به منظور حذف دلالان از فرآیند فروش، هیچ گونه سود مشارکتی به وجوه پرداختی تعلق نخواهد گرفت و در صورت عدم مراجعه مشتری به نمایندگی پس از گذشت سه ماه از تحویل، گارانتی خودرو ابطال خواهد شد. در رهن بودن سند خودرو به مدت یک سال از مصوبات فروش فوق العاده است.

لازم به ذکر است که پیش ثبت نام این برنامه فروش فوق العاده از روز یکشنبه 4 خرداد آغاز می شود و ضروری است متقاضیان قبل از ورود به سایت فروش ایران خودرو در روز چهارشنبه هفتم خردادماه، دارای کد کاربری و رمز عبور باشند.

براساس اخبار اولیه، قیمت خودروهای فورش فوری در این طرح، مطابق با  اطلاعیه شورای رقابت  خواهد بود.

شرایط جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش ویژه از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 99/02/22 تا زمان تکمیل ظرفیت مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

مطابق با بخشنامه 4303 هنگام دریافت کد کاربری و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی احراز مشخصات فردی متقاضی الزامی است.

شرایط ویژه بخشنامه :

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که 36 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.
  • "با عنایت به اهمیت سلامت مشتریان محترم تاکید می گردد امکان ثبت نام فقط از طریق سایت در منزل میسر است."

 

سیستم جدید ثبت نام در سایت شرکت ایران خودرو [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

به اطلاع مشتریان و نمایندگی های محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر از روز دوشنبه مورخ 99/02/15 سامانه امتا (مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (online) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

 

 

 

 

 

اولین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال جدید [به روز رسانی] - اردیبهشت 99

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز شرکت ایران خودرو می رسـاند شرایط پـیش فـروش محصولات این شرکت از ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 99/02/09 تا زمـان تکمیـل ظرفیـت مطـابق جـداول پیوسـت و بـا توضیحات ذیل ارائه می گردد.

با عنایت به اهمیت سلامت مشتریان محترم تاکید می گردد امکان ثبت نام از طریق سایت در منزل میسر است.

شرایط ویژه این بخشنامه ثبت نام ایران خودرو:

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • مشتریانی که 36 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

 

اطلاعیه ایران خودرو پیرامون نحوه جدید ثبت‌نام در سایت شرکت [به روز رسانی] - فروردین 99

به اطلاع مشتریان و نمایندگی های محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربر در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر، از روز چهارشنبه مورخ 99/01/27، سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (OnLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

  • پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو "ورود کاربر" و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه "ادامه" مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

 

نکته مهم: شماره موبایل متقاضی می بایست متعلق به مشتری محترم بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل مشتری، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

  • مطابق با شکل ذیل،پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه "ادامه" مشتری به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

 
  • در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی، تاریخ تولد، مطابق با شکل ذیل، پس از ثبت و تایید به صفحه بعدی هدایت می شود.

 
  • پس از ثبت و تایید، فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روی گزینه "اعطای مجوز ورود یکپارچه"، اطلاعات شخصی مشتری بصورت اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی، صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

 
  • مطابق با شکل ذیل، مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

 
  • پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد، صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست، ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

 

نکات مهم برای دور جدید ثبت نام ایران خودرو  در سال 99

بر اساس بخشنامه فروش، ایران خودرو با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو در همکاری مشترک با شرکت سایپا، فیلتر جدیدی به فیلترهای قبلی اضافه نموده است، براین اساس مشتریانی که در  18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند. در این طریقه جدید در صورت ثبت نام مغایر با این شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

ایران خودرو

 
  • در راستای اطلاعات بیشتر در خصوص این شرایط فروش ایران خودرو اطلاعیه ای منتشر شده که نکات مهم آن به شرح زیر است:
  • واریز 50 میلیون تومان در زمان ثبت‌نام اینترنتی و مهلت زمان ارائه شده برای پرداخت باقیمانده مبلغ حداکثر 48 بعد است.
  • چک باید متعلق به خریدار باشد و در مراحل ثبت نام امکان دریافت چک شخص ثالث میسر نیست.
  • چک‌ها باید مربوط به طرح سامانه صیاد و فاقد برگشتی باشند.
  • در صورت عدم تایید اعتبارسنجی چک‌ها  قرارداد غیرفعال می شود.
  • در صورت تایید اعتبارسنجی، از طریق پیامک به اطلاع مشتری می‌رسد.
  • ظرفیت ثبت نام ایران خودرو در این شرایط فروش برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • امکان ثبت‌نام تنها برای مشتریانی که در 18 ماه گذشته در ایران خودرو و سایپا ثبت‌نام خودرو نداشته‌اند وجود دارد.
  • مراجعه به نمایندگی پس از ثبت‌نام، جهت انجام سایر مراحل ثبت‌نام لازم است.
  • نحوه فک رهن سند خودرو به این صورت است که زودتر از موعد چک‌ها امکان‌پذیر نیست.

ثبت ‌نام ایران خودرو آسان ‌تر می‌ شود [به روز رسانی]

ایران خودرو به منظور بهبود سیستم فروش و فراهم کردن فرصت برابر ثبت نام برای مشتریان واقعی، قابلیت‌های امنیتی و مکانیسم‌های کنترلی موجود در روش فروش اینترنتی را ارتقا داده است.

کند شدن مقطعی فرآیند ثبت نام ناشی از اعمال محدودیت‌های منطقی با هدف کنترل ترافیک‌های غیرمعمول، سبب گلایه‌مندی برخی کاربران سایت فروش شده اما در نهایت مشتریان موفق به ثبت نام در برنامه فروش محصولات ایران خودرو شده‌اند.

شرایط فروش ایران خودرو

 

از این رو پایگاه اطلاع رسانی این شرکت در اطلاعیه‌ای ضمن پافشاری بر حفظ حقوق مشتریان، بر لزوم بهبود فرآیند ثبت نام ایران خودرو تاکید داشته و عنوان کرده به زودی با اجرای تغییراتی در مکانیزم فروش و اخذ مصوبه مراجع ذیربط، امکان ثبت نام برای متقاضیان در سراسر کشور حتی با حداقل امکانات ارتباطی، تسهیل می‌شود.

در این اطلاعیه تصریح شده، بهبودهای اعمال شده در سیستم با هدف ارتقای سایت فروش ایران خودرو اعمال شده و رضایت مشتریان را دنبال می‌کند.

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو - اسفند 98 [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگیهای مجاز می رساند شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه مناسـبت ولادت امیرالمومنین علی (ع) از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/12/21 تا زمان تکمیـل ظرفیـت مطـابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه این ثبت نام ایران خودرو:

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام دراین بخشنامه نیستند.

 

 

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو -  اسفند 98 [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش شرکت ایران خودرو در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 98/12/04 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه این ثبت نام ایران خودرو:

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

 

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو -  اسفند 98 [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/12/07 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه:

  • ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است.
  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه هستند.

 

شرایط فروش ایران خودرو ویژه  بهمن 98 [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 98/11/19 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

 

پیش  فروش ایران خودرو برای خودرو پژو 207 با سقف پانوراما ویژه بهمن 98 [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند طرح مشارکت در تولید خودرو پژو 207 دستی پانوراما از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 98/11/21 و تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه هستند.

 

طرح فروش محصولات ایران خودرو - بهمن 98 [به روز رسانی]

با سلام و احترام؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پیش فروش ویـژه شرکت ایران خودرو به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ 98/11/20 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

  • تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

 

طرح پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژ - بهمن 98 [به روز رسانی]

بدینوسیله به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند طرح مشارکت در تولید خودرو دنا پلاس اتوماتیک توربو شارژ از ساعت 11 صبح روز دوشنبه مورخ 98/11/14 و تا زمان تکمیل ظرفیت و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه این ثبت نام ایران خودرو :

  • ظرفیت ثبت نام ایران خودرو برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
  • مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام ایران خودرو است لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.
  • مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده است.
  • تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

ثبت نام ایران خودرو

 

طرح جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه بهمن 98  [به روز رسانی]

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند شرایط پـیش فـروش شـرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 98/11/26 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

  • تنظیم صلح‌نامه در این بخشنامه امکانپذیر نیست.
  • الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی.
  • مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده اند و یا در این مدت خودرو تحویل گرفته اند مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied