شمانیوز
شما نیوز

جزئیاتی از قرعه کشی جدید ایران خودرو

جزییات و شرایط قرعه کشی جدید ایران خودرو اعلام شد.

جزئیاتی از قرعه کشی جدید ایران خودرو

بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به شرایط ثبت نام متقاضیانی که پیش‌تر برای ثبت نام خودرو در سایت ایران خودرو اقدام کرده‌اند، گفت: متقاضیانی که قبل از چهارم خرداد ۹۹ اطلاعات شخصی و کد کاربری و کلمه عبور خود را ثبت کرده‌اند، لازم است با مراجعه مجدد به سایت مذکور برای به روز رسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید، اقدام کنند.

رحمانی با بیان این که در این طرح، نرخ خودرو مطابق نرخ زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود، خاطرنشان کرد: پس از اعلام اسامی، انتخاب‌شدگان مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو واریز می‌کنند و مابقی وجه خودروها در زمان ارسال دعوت‌نامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود. همچنین مانند طرح پیشین، قبل از اعلام اسامی انتخاب‌شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و در هیچ مرحله‌ای از ثبت نام، نیازی به ارائه چک از سوی مشتریان نخواهد بود.

وی تاکید کرد: پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه‌کشی، متقاضی باید ظرف مدت سه روز کاری، پیش پرداخت اولیه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کند، عدم واریز پیش پرداخت وجه خودرو از سوی متقاضی به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و شرکت هیچ گونه مسوولیتی برای تحویل خودرو نخواهد داشت.

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور حذف دلالان از چرخه خرید، افزایش عرضه و نیز ایجاد فرصت برابر برای تمامی متقاضیان خرید خودرو، پیش فروش یک ساله ۴۵ هزار دستگاه خودرو را از روز گذشته با ارائه ۱۲ محصول با تحویل چهار تا دوازده ماهه آغاز کرده است.

این طرح از ساعت هشت صبح روزگذشته آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه بیستم خرداد ماه ادامه خواهد داشت افزود: در این طرح ۱۲ محصول شامل پژو پارس LX با موتور(TU۵)، پژو ۴۰۵ بنزینی(SLX)، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷i دستی، رانا پلاس، سمند ال ایکس EF۷ بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوق دار (V۸)، دنا معمولی، دنا پلاس، سورن ELX، سمند ال ایکس و پارس سال ارائه خواهند شد.

 

 
منبع: ایکوپرس

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied