شمانیوز
شما نیوز

خبر مهم برای برندگان قرعه کشی محصولات سایپا + جزئیات

برخی از مشتریانی که در طرح فروش فوق‌العاده این شرکت برنده قرعه‌کشی بودند در واریز وجه دچار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود.

خبر مهم برای برندگان قرعه کشی محصولات سایپا + جزئیات

پس از آنکه برخی منتخبان قرعه‌کشی طرح فروش‌فوق‌العاده محصولات سایپا در واریز وجه‌ به حساب شرکت موفق نبودند، این شرکت اعلام کرده که این اختلال برطرف شده و مشتریان تا ساعت ۲۴ سه‌شنبه شب می‌توانند وجه خودروهای انتخابی خود را واریز کنند. تعدادی از مشتریانی که در طرح فروش فوق‌العاده  محصولات سایپا برنده قرعه‌کشی بودند در واریز وجه دچار مشکل شده بودند و گزینه وازیر وجه برایشان فعال نبود. گروه خوردوسازی محصولات سایپا، مشکل ایجاد شده را به دلیل فرآیند آماده‌سازی و اختصاص فروش خودرو به نمایندگی‌های منطقه محل سکونت مشتریان اعلام کرده و گفته بود که این مشکل به زودی حل خواهد شد.در حال حاضر این اختلال برطرف شده و مشکلی برای وازیرها وجود ندارد و مشتریان تا پایان روز ۲۰ خرداد فرصت دارند که واریز خود را برای محصولات سایپا انجام دهند.

به گزارش شمانیوز به نقل از ایسنا : البته این شرکت از مشتریان خواست، اگر می‌توانند مبالغ خودروی خود را زودتر واریز کنند و تکمیل‌وجه را به ساعات پایانی مهلت واریز موکول نکنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied