شمانیوز
شما نیوز

افتتاح همزمان 5 طرح بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی با فرمان رئیس جمهور

در نخستین برنامه "پویش ملی تولید، تداوم امید"، با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل طرح صنایع معدنی فولاد سنگان، 5 طرح بزرگ صنعتی و معدنی در استان‌های اصفهان و خراسان رضوی به طور همزمان و از طریق ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور کشورمان افتتاح می شود.

افتتاح همزمان 5 طرح بزرگ صنعتی و معدنی در اصفهان و خراسان رضوی با فرمان رئیس جمهور

به گزارش شمانیوز به نقل از شاتا، طرح های صنایع معدنی فولاد سنگان، شرکت توسعه فراگیر سناباد در استان خراسان رضوی و شهدینه آران هشت بهشت و 2 طرح جدید گروه صنعتی انتخاب در این مراسم و توسط دکتر حسن روحانی به بهره برداری می رسند.

 

در مجموع با بهره برداری از این ۵ طرح صنعتی و معدنی که با سرمایه گذاری بیش از ۴ هزار و ۸۲۶ میلیارد تومان تکمیل شده اند، برای یک هزار و ۲۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی می‌شود.

 

گفتنی است؛ صنایع معدنی فولاد سنگان واقع در شهرستان خواف استان خراسان رضوی با ظرفیت تولید ۵ میلیون تن "کنسانتره آهن" با سرمایه‌گذاری ۲۹۰۰ میلیارد تومانی شرکت فولاد مبارکه برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

 

همچنین شرکت توسعه فراگیر سناباد نیز با ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن "گندله آهن" و با سرمایه گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان زمینه اشتغالزایی مستقیم ۲۰۰ نفر را فراهم آورده و در شهرستان خواف خراسان رضوی توسط شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

 

شرکت شهدینه آران هشت بهشت در زمینه تولید "گلوکز نشاسته" در شهرستان شاهین شهر اصفهان با سرمایه گذاری ۵۴۰ میلیارد تومانی و ظرفیت تولید ۹۵ هزار تن محصول، برای 300 نفر اشتغال زایی مستقیم داشته است.

 

طرح بزرگ "افزایش ظرفیت تولید یخچال فریزر" با ظرفیت ۳۰۰ هزار دستگاه و سرمایه گذاری 40 میلیارد تومانی با اشتغال زایی ۱۰۰ نفر و طرح "بومی سازی اجزا و قطعات لوازم خانگی" با ظرفیت دو میلیون عدد و سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد تومانی و اشتغالزایی ۱۷۰ نفر توسط گروه صنعتی انتخاب در شهرستان مورچه خورت اصفهان تکمیل و در این مراسم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied