شمانیوز
شما نیوز

احراز هویت سجام در بانک رفاه کارگران رونمایی شد

مراسم رونمایی از سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) در شعب منتخب بانک رفاه کارگران روز سه شنبه با حضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و اسماعیل لـله‌گانی مدیرعامل این بانک برگزار شد.

احراز هویت سجام در بانک رفاه کارگران رونمایی شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی سمات، فهیمی دراین مراسم رونمایی گفت: در ماه های اخیر شاهد تغییر رویکرد سرمایه گذاران و ورود آنان به بازار سرمایه هستیم که با همکاری بین بخشی میان دو بازار پول و سرمایه می توان خدمات مطلوبی را به تمام سرمایه گذاران ارائه کرد.

 

وی به تجربه موفق همکاری بازار پول و سرمایه در فروش ETF دولت و سهام عدالت اشاره کرد و افزود:  تاکنون 752 میلیارد تومان از سهام سهامداران عدالت به فروش رفته است که در روزهای آینده این مبالغ از طریق شبکه بانکی به حساب سهامداران واریز می شود.

 

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت: طبق آخرین آمارها، امروز تعداد افراد درخواست کننده فروش سهام عدالت از یک میلیون نفر عبور کرد که این امر نشان می دهد که مردم با آگاهی سهام ارزنده خود را نگه داشته اند.

 

وی از پیشنهاد ارائه کارت خرید اعتباری برای سهامداران سهام عدالت استقبال کرد و گفت: چند بانک درخواست های خود را در این خصوص به شرکت سپرده گذاری مرکزی ارسال کرده اند که به زودی سازوکارهای عملیاتی این طرح آغاز می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied