شمانیوز
شما نیوز

سازمان تامین اجتماعی در مقابله با بحران کرونا نقش مهمی ایفا می کند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: سازمان تامین اجتماعی در مقابله با بحران کرونا نقش مهمی ایفا می کند.

سازمان تامین اجتماعی در مقابله با بحران کرونا نقش مهمی ایفا می کند

به گزارش شمانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محمد صادق بابایی در اولین جلسه چهار جانبه گرایی که با حضور مدیر کل تامین اجتماعی استان، رئیس کانون بازنشستگان، سرپرست بانک رفاه استان و دبیر تشکیلات خانه کارگر برگزار شد، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی با داشتن 43 میلیون بیمه شده بیش از 52 درصد از جمعیت کل کشور را تحت پوشش خود دارد و  به واسطه جایگاه و نقش خود در حوزه سلامت و بیمه های اجتماعی کشور در مقابله با بحران کرونا نقش مهمی ایفا می کند.

 

وی افزود: استان قزوین نیز با داشتن 813 هزار و 520 نفر بیمه شده اصلی و تبعی 60 درصد جمعیت کل استان قزوین را تحت پوشش خود دارد.   

               

دکتر بابایی اظهار داشت: دو بیمارستان رازی و تاکستان و یک پلی کلینیک تخصصی تاکستان و 7 مرکز درمانگاهی در سطح استان و با داشتن حدود 1300 پرسنل بطور مستقیم به ارائه خدمات درمانی می پردازد.                                                               

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در درمان غیر مستقیم افزود: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان قزوین نیز با داشتن 58 نفر پرسنل به عنوان یکی از شاخه های اجرایی درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی از طریق خرید خدمات درمانی این امکان را بر ای بیمه شدگان فراهم می آورد که در سطح وسیع و فراگیر بتوانند از خدمات بخش درمان بطور موثر و کارآمد بهره مند شوند.

 

دکتر بابایی گفت: پس از شیوع کرونا از اوایل اسفند ماه سال گذشته برنامه پیشگیری و آمادگی برای مقابله با شیوع کرونا ویروس در دستور کار این مدیریت قرار گرفت و دو بیمارستان رازی قزوین و تاکستان ضمن انجام تمهیدات مربوط به این بیماری بیماران کرونایی را پذیرش کردند و یک سوم از بیماران کرونایی استان قزوین در این دو بمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied